Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@00:20:50 GMT

ماجرای مرموز تماس تلفنی ارواح از شماره صفر!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۶۳۳

ماجرای مرموز تماس تلفنی ارواح از شماره صفر!

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، آیا مردگان به وسیله‌های ارتباطی برای برقراری تماس با نزدیکان‌شان دسترسی دارند؟ همیشه افرادی ادعا کرده‌اند که به‌تازگی چنین تماس‌هایی داشته‌اند و در برخی موارد فرد پشت خط هشدار‌هایی درباره یک اتفاق در آینده به آن‌ها داده است.

این ادعا‌ها وقتی عجیب‌تر می‌شود که بیشتر آن‌ها می‌گویند تماس دریافتی‌شان از یک شماره «صفر» بوده است، شماره‌ای که بین مدعیان این تجربه به «شماره تلفن ارواح» معروف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه مدعی شده‌اند که قابلیت این عدد فقط برقراری تماس تلفنی نبوده، بلکه گاهی ارواح با این شماره پیامک یا پیام صوتی هم فرستاده‌اند! صدای پشت خط خیلی ضعیف و دور به گوش می‌رسد و پیام‌ها کوتاه است. در بعضی موارد گفته شده که شخصی دیگر همچون اپراتورها، تماس را برقرار کرده‌اند. افرادی که این تجربه را داشته‌اند، حتی تصاویری را از صفحه نمایش تلفن همراه خود منتشر کرده‌اند.

یکی از اولین گزارش‌ها از تماس تلفنی مردگان مربوط به یک آهنگ ساز اهل نیوجرسی به نام «کارل اوفوف» است که تماسی از طرف مادربزرگش که دو روز قبل از آن فوت کرده بود، دریافت می‌کند. البته در آن زمان هیچ‌کس ادعای او را باور نکرد. یکی از این افراد که تجربه چنین تماسی برای برادرش رخ داده، در این‌باره گفته است: «یک سال پیش درست دو هفته بعد از فوت بهترین دوست برادرم «جرمی»، با من تماسی گرفته شد و خودش را جرمی معرفی کرد.

به‌طور ناباورانه صدایش دقیقا شبیه به صدای خود جرمی بود که سراغ برادرم «مت» را از من می‌گرفت. لحظه عجیبی بود و من خیلی ترسیده بودم، زبانم از ترس بند آمده بود و قادر به پاسخگویی نبودم. به سختی گفتم نیست و تماس قطع شد. به صفحه نمایش تلفن نگاه کردم و شماره صفر را دیدم. بعد از آن هیچ تماسی از جرمی گرفته نشد و من هنوز از یادآوری آن ماجرا مضطربم. زمانی که در اینترنت، درباره این شماره جست‌وجو کردم، متوجه شدم که این شماره مربوط به ارواح است!»

بعضی از افرادی که تجربه چنین تماس‌هایی از مردگان داشتند، ادعا می‌کنند این تماس‌ها آینده خوبی را برای آن‌ها به‌وجود آورده‌است و در بعضی موارد آن‌ها را از برخی خطرات احتمالی آگاه کردند. البته ناگفته نماند که نرم‌افزار‌های زیادی با قابلیت تغییر صدا در دسترس است. اما این امکانات باعث نشده افرادی که چنین تماس‌هایی را دریافت کرده اند، به شک بیفتند و آن‌ها همچنان معتقدند که صدای شنیده شده پشت خط، صدای رایانه‌ای نبوده و صدای نزدیکان تازه فوت شده آن‌ها بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر ارواح، کریات شمونا

با ادامه عملیات مقاومت لبنان علیه پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی، روزنامه جروزالم پست گزارش داد شهرک «کریات شمونا» بیشتر شبیه شهر ارواح شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه جروزالم‌پست نوشت: شهرک «کریات شمونا» در شمال فلسطین اشغالی اکنون در واقع بزرگترین تجمع مسکونی است که بعد از جنگ هفت اکتبر تخلیه شده است. این شهرک بیشتر شبیه شهر ارواح است.

این روزنامه نوشت: در این شهرک هیچ نیروی اورژانسی وجود ندارد. تردد بسیار اندک است تا حدی که شهرداری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را خاموش کرده است. تنها یک سوپرمارکت کار می‌کند که آن هم نزدیک ظهر بسته می‌شود. در این شهرک شب‌ها گرگ‌ها و حیوانات پرسه می‌زنند.

روزنامه جروزالم‌پست در ادامه نوشت: بیشتر کسانی که از این شهرک رفته‌اند قصد بازگشت ندارند. در سایه شلیک روزانه موشک‌ها از لبنان کابینه ۴۳ مجتمع مسکونی را در پنج کیلومتری مرزهای دریای مدیترانه در غرب تا ارتفاعات جولان در شرق تخلیه کرده است. این مسئله منجر به ایجاد منطقه امنیتی در داخل اسرائیل در طول مرزهای شمالی شده است. بیش از ۶۰ هزار اسرائیلی از شمال رفته‌اند و اکنون در هتل‌ها یا با اقوام و دوستانشان یا در خانه‌های اجاره‌ای هستند.

این روزنامه نوشت: مسئولان دولتی مذاکراتی با رؤسای شهرک‌ها در شمال درباره احتمال عدم آغاز سال تحصیلی در اول سپتامبر به دلیل تنش مستمر و احتمال وقوع درگیری بزرگتر صحبت کرده‌اند.

دیوید ازولای، رئیس شهرک متولا گفت: هر دو روز یک راکت به یکی از مناطق اصابت می‌کند. موشک‌های ضدتانک کورنت کشنده‌تر بودند. ۱۳۰ واحد مسکونی از مجموع ۶۰۰ واحد آسیب دیده‌اند و برخی از آن‌ها به طور کامل ویران شده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان سه شنبه از هدف قرار دادن مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر یگان «ایغوز۶۲۱» در پادگان «شراگا» در شمال شهر عکا خبر داد.

صحنه‌هایی از فرار شهرک‌نشینان از سواحل عکا بعد از شنیدن صدای آژیر هشدار منتشر شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد ۲۰۰ هزار شهرک‌نشین بعد از شلیک سه پهپاد از لبنان به پناهگاه‌ها رفتند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید