Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:12:59 GMT

انگلیس، اسکاتلند و ایتالیا از سد حریفان خود گذشتند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۰۲۴

انگلیس، اسکاتلند و ایتالیا از سد حریفان خود گذشتند

جام جهانی فوتبال بانوان امروز درحالی پیگیری می شود که جامائیکا و اسکاتلند باباخت در برابر حریفانشان همچنان در قعر جدول گروه خود قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جام جهانی فوتبال بانوان از گروه D تیم ملی ژاپن و اسکاتلند رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بانتیجه دوبر یک به نفع ژاپن خاتمه یافت.
در دیگر بازی این گروه تیم ملی انگلستان و آرژانتین به مصاف هم رفتند که یا نتیجه یک بر صفر به نفع انگلستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدول رده بندی این گروه انگلستان با کسب شش امتیاز صدر نشین است، ژاپن با چهار امتیاز در رده دوم، آرژانتین با کسب یک امتیاز در رده سوم و اسکاتلند بدون کسب امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
در دیگر بازی امروز از گروه C تیم ملی جامائیکا و ایتالیا به رقابت با یک دیگر پرداختند که بازی با نتیجه پنج بر صفر به نفع ایتالیا به پایان رسید.
در جدول رده بندی این گروه ایتالیا شش امتیازه، برزیل و استرالیا سه امتیازه و جامائیکا بدون امتیاز در قعر قرار دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال جام جهانی فوتبال زنان فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز

به گزارش آناتولی، گروه انصارالله یمن روز گذشته اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ ویرانگر اسرائیل در ماه اکتبر علیه نوار غزه، ۱۰۲ کشتی اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی را هدف قرار داده است.

عبدالملک الحوثی، دبیر کل انصارالله یمن در یک سخنرانی که از شبکه تلویزیونی المسیره پخش شد، گفت: در طول ۲۰۲ روز تجاوز اسرائیل به غزه، حدود ۱۰۲ کشتی اسرائیل، آمریکا و انگلیس مورد حمله قرار گرفتند.

وی افزود که روزانه حدود دو کشتی مرتبط با اسرائیل هدف حمله این گروه قرار می‌گیرد. ناوبری کشتی‌های آمریکایی در دریای سرخ ۸۰ درصد کاهش یافته است.

الحوثی گفت که این گروه به دنبال گسترش و تقویت عملیات خود در اقیانوس هند است و تاکید کرد که در نتیجه کشتی‌های آمریکایی به مسیر‌های دریایی طولانی‌تر روی آورده اند که بر اقتصاد جهانی تأثیر گذاشته و هزینه کشتیرانی، بیمه حمل و نقل دریایی و قیمت کالا‌ها را افزایش داده است. 

وی گفت: هزینه عملیات بیمه یک کشتی برای برخی شرکت‌ها در آمریکا بالغ بر ۵۰ میلیون دلار بوده است که امری بی سابقه بوده و برای آنها مشکلی واقعی ایجاد می‌کند.

هیچ اظهارنظر فوری از سوی ایالات متحده، انگلیس یا اسرائیل در مورد اظهارات وی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید