Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پایتخت از ارتقا و توانمندی روسای پلیس راهور در افتتاحیه کارگاه های آموزش پلیس حرفه ای راهنمایی ورانندگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار حسین رحیمی در افتتاحیه کارگاه های آموزشی پلیس حرفه ای راهور فاتب اظهار داشت:علیرغم اینکه در روزهای پایانی سال جلسه اصلاح و تعالی رفتار فرماندهان و مدیران را برگزار کردیم، امروز به ابتکار سردار مهماندار رئیس راهور پلیس پایتخت دوره پلیس حرفه‌ای را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دوره بدین معنا است که به طور ویژه آموزش و ارتقا توانمندی‌های روسای پلیس راهور در دستور کار ما قرار گرفته است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: انتظار مردم از پلیس به طور جد ارتقا پیدا کرده است، این هم به چند دلیل است‌.اولین دلیل این است که پلیس نشان داده این توانمندی را دارد که هم وظایف و ماموریت های خودش را و هم بسیاری از وظایف و ماموریت های دیگر سازمان را انجام دهد و پلیس در سال ۹۸ به مراتب توانمندتر، حرفه ای تر و با ارائه خدمات بیشتر نسبت به سال‌های گذشته شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز کوچکترین ضعف در عملکرد و در اقدام مورد توجه مردم است، ما فضا را به گونه‌ای باز کردیم که مردم به راحتی نسبت به عملکرد و اقدامات پلیس انتقاد کنند و پیشنهاد بدهند و در سامانه‌هایی مثل سامانه ۱۹۷ انتقاد‌های خود را به پلیس انتقال دهند.


رییس پلیس پایتخت با اشاره به شعار امسال پلیس در سامانه ۱۹۷ گفت: اینبار شما پلیس ما باشید، شعار امسال ما در سامانه ۱۹۷ است تا بیشتر از قبل به صحبت‌های مردم توجه بدهیم.


وی ادامه داد: پلیس با شعار تلاش و خدمت برای مردم در خال فعالیت است و همین امر باعث می‌شود انتظار مردم از پلیس بالاتر برود.
سردار رحیمی تصریح کرد: باید و حتما روند رو با رشدی را در برابر مردم نسبت به وظایف و تکالیف خود داشته باشیم و ما دیگر نمی‌توانیم رفتار‌های گذشته را تکرار کنیم.
وی تاکید کرد: در جمهوری اسلامی به ما یاد دادند، انجام وظایف با حداقل امکانات و با حداکثر بهره وری که البته این آموزه هم شعار ما است و هم مسیر ما.

سردار رحیمی بیان کرد: ما در شهری زندگی می‌کنیم که از حدود روزانه ۳۰ هزار تماس ورودی روزانه با ۱۱۰ بالغ بر ۶ هزار تماس در مورد موضوعات و مسائل ترافیکی داریم.

 

درحال تکمیل/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس حرفه ای گزارش میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود