Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@13:56:33 GMT

ادعای اصابت موشک به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۴۳۳

ادعای اصابت موشک به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد

خبرگزاری تسنیم: منابع رسمی در عراق گزارش برخی رسانه‌های مبنی بر اصابت یک موشک «کاتیوشا» به منطقه سبز، که محل سفارتخانه‌ها از جمله سفارتخانه آمریکا است را رد کرد.

به گزارش السومریه‌نیوز، یک مقام ارشد کمیته امنیت بغداد، گزارش‌ها در مورد اصابت کاتیوشا به منطقه «الجادریه» در منطقه سبز این شهر را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد الربیعی» معاون رئیس کمیته امنیت بغداد گفت: «ما گزارش‌های منتشرشده به نقل از منابع امنیتی در مورد برخورد گلوله کاتیوشا به یک خانه مسکونی در منطقه الجادریه در مرکز پایتخت را تکذیب می‌کنیم.»

ربیعی افزود: «شرایط امنیتی در بغداد خیلی خوب است، و هیچ راکتی به خانه مسکونی برخورد نکرده است.»

پیش‌تر منابع امنیتی عراق گزارش داده بودند که یک گلوله کاتیوشا به ساختمانی در منطقه الجادریه بغداد اصابت کرده، اما به کسی آسیبی نرسیده است.

منطقه الجادریه در نزدیکی منطقه سبز قرار دارد که در آن سفارت‌های خارجی از جمله سفارت آمریکا واقع شده است.

کمتر از یک ماه قبل یک موشک کاتیوشا به منطقه سبز عراق شلیک شد که در نزدیکی سفارت آمریکا فرود آمد که سیاسیون عراقی این حادثه را با توجه به اوضاع کنونی منطقه مشکوک ارزیابی کردند.

اخبار داغ همتی: منتظر اتفاقات مهم در حوزه مسکن باشید پنهان‌کاری درباره یک اتفاق تلخ در استقلال؟ آیا مغز هسته زردآلو به درمان سرطان کمک می‌کند؟ شاکی جدید پرسپولیس از راه رسید آمار ناامیدکننده بازیکنی که قرار است جانشین مسی و رونالدو باشد

منبع: فردا

کلیدواژه: موشک سفارت آمریکا بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گردان‌های قسام پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیاتی با حضور گروهان‌های قدس، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

بنابر اذعان منابع عبری که تصاویر این حمله را منتشر کرده اند، عملیات قسام دو مرحله‌ای بوده و طی آن شماری از نظامیان صهیونیست نیز کشته و زخمی شده اند. این منابع تاکنون به هلاکت پنج نظامی اذعان کرده اند.



از سوی دیگر، دفتر رسانه‌ای گردان‌های قسام به عملیات امروز با انتشار تصویری از سامانه راکتی «رجوم» واکنش نشان داد که مزین به آیه‌ای از قرآن کریم نیز شده است.

کد خبر 6097497 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ادعای ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم
  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد