Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت حداقل ۵ درصد به حجم مصرف منصفانه بسته‌های اینترنتی مشترکان اضافه می‌کنند.به گزارش بلاغ،به نقل از رگولاتوری، حسین فلاح جوشقانی گفت: در پی اطلاعیه‌های قبلی رگولاتوری درباره مغایرت بسته‌های اینترنتی فروخته شده با میزان تحویل شده به مشترکان، اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت از امروز حداقل ۵ درصد به حجم مصرف منصفانه بسته‌های اینترنتی مشترکان اضافه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه صیانت از حقوق مشترکان یکی از مهمترین اولویت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رگولاتوری است، افزود: این افزایش بدون دریافت هزینه اضافی و به منظور جبران حقوق مشترکان در دستور کار اپراتورها قرار گرفته است.

رئیس رگولاتوری درباره مغایرت حجم بسته‌های اینترنتی اظهار داشت: پس از اعلام قبلی رگولاتوری در این خصوص و با بررسی‌های به‌عمل آمده، وجود این مغایرت به‌طور میانگین حداقل ۵ درصد تأیید شد و به‌رغم توضیح ارائه شده از سوی اپراتورها مبنی بر عوامل مؤثر بر این موضوع، مستندات ارائه شده به دلیل عدم ارتباط با مصرف کننده مورد قبول واقع نشد.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: برخی اختلالات و اشکالات شبکه و سرباره‌های ناشی از پروتکل‌های اینترنتی باعث عدم تحویل کامل سرویس‌های خریداری شده به مشترکان شده و این موضوع به‌صورت عمدی و برنامه‌ریزی شده انجام نشده است.

وی گفت: رگولاتوری به موضوع رسیدگی کرده و اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت ملزم شدند علاوه بر رفع این اشکالات، به منظور حمایت از حقوق مشترکان و جلب رضایت آنان، از امروز حجم مصرف منصفانه در خدمات اینترنتی خود را بدون دریافت هزینه، حداقل ۵ درصد افزایش دهند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند