Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@14:49:48 GMT

برگزاری مسابقات قرآن در باشت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۹۰۴

برگزاری مسابقات قرآن در باشت

سعید محمودی،‌ رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از هم‌اکنون شروع شده و تا سه‌شنبه 28 خردادماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای بانوان و آقایان در رده سنی بزرگسال است، افزود: متقاضیان می‌توانند با شماره 09173182387 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مؤسسه قرآنی غدیر گچساران حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل، ترتیل، قرائت، دعاخوانی و اذان را از رشته‌های این دوره از مسابقات اعلام کرد.
محمودی آموزش نهج‌البلاغه در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای مؤسسه برشمرد و عنوان کرد: این آموزش براساس کتاب زمزم حکمت تالیف محمدرضا زاده جویباری است.
وی درخصوص آموزش ۱۱۰ حکمت نهج‌البلاغه، تصریح کرد: روش آموزش ابتدا حکمت و شرح لغات و ترجمه آن و سپس کاربرد عملی آن در زندگی بیان می‌شود.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به اینکه آموزش برای عموم مردم رایگان است، یادآور شد: در صورت موفقیت این دوره، دوره‌های تدبر در قرآن، تفسیر و حفظ قرآن به روش مجازی نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی مسابقات قرآنی آموزش نهج البلاغه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد