Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:30:47 GMT

نمایشگاه استانی رونق تولید در سنندج برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۹۶۳

نمایشگاه استانی رونق تولید در سنندج برپا می‌شود

سعدی بالیده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه رونق تولید به منظور حمایت از واحدهای تولیدی داخلی و معرفی توانمندی‌های آنها برپا می‌شود و ۹۰ واحد و شرکت دانش بنیان در حدود ۷۰ غرفه این نمایشگاه مستقر می‌شوند که غرفه‌های پارک علم و فناوری، صنایع دستی و کمیته امداد در این نمایشگاه مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان اضافه کرد: برای شرکت واحدهای تولیدی در این نمایشگاه فراخوان صادر شده و هم به صورت مراجعه مستقیم و تلفنی از این واحدها برای حضور و برپایی غرفه دعوت به عمل آمده است.

بالیده یادآور شد: ۳۰ درصد از هزینه حضور و دایر کردن غرفه در این نمایشگاه از تولیدکنندگان اخذ شده و ۷۰ درصد آن را شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان متقبل شده است.

وی افزود: تمام هزینه‌های دریافتی صرف برپایی نمایشگاه و برنامه‌هایی برای رونق هر چه بهتر نمایشگاه و اجرای برنامه‌هایی همچون برگزاری کلاس‌های آموزشی، دعوت از هیأت‌های تجاری داخلی و خارجی و در نهایت تبلیغات شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: تمام واحدهایی که در این نمایشگاه مستقر می‌شوند از واحدهای تولیدی داخل استان هستند چرا که هدف ما از برپایی این نمایشگاه، نمایش توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان است.

بالیده تاکید کرد: در تمام گروه‌های صنعتی در این نمایشگاه واحد مستقر می‌شود و علاوه بر این صنایع دانش بنیان، استارتاپ ها و تعداد محدودی از فعالان صنایع دستی هم حضور دارند.

وی یادآور شد: بنابر تصمیم هیأت مدیره، حضور در نمایشگاه رونق تولید استان برای شرکت‌هایی با مدیرعاملی بانوان رایگان است که تنها ۲ واحد از این نوع شرکت‌ها برای دریافت یارانه کامل اقدام و در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

نمایشگاه رونق تولید کردستان روز دوشنبه ساعت ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان در سنندج افتتاح می‌شود و تا اول تیر هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ پذیرای بازدید علاقمندان است.

۹۹۳۶/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران از سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، رحیم بخشی، امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران توانست در یک کارگروهی توانمندی‌های خود را براساس نظام نامه ابلاغی به نمایش بگذارد، اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت نماینده تا پایان آن برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور زنجیره‌های ارزش مازندران در این نمایشگاه صورت گرفت.

وی افزود: بیش از ۲۰ واحد تولیدی با اولویت زنجیره‌های ارزش ۱۲ گانه استان توانستند در این عرصه بین‌المللی حضور بهم رسانده و توانمندی‌های خود به نمایش بگذارند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران با بیان اینکه از ۱۲ زنجیره ارزش، هشت زنجیره ارزش در بخش کشاورزی حضور یافتند، گفت: در این نمایشگاه ۲۴ درصد تولید ناخالص محصولات کشاورزی، دو درصد شیلات و حدود شش درصد محصولات باغی در بخش اقتصادی استان نقش بر عهده داشتند.

بخشی با تاکید بر اینکه در ایران اکس پو۲۰۲۴، حدود ۷۰ کشور حضور داشتند و فرصت تجربه‌آموزی مناسبی برای بخش صادراتی استان‌های مختلف به شمار می‌رفت، تصریح کرد: شناسایی بازارهای جدید صادراتی و حضور رایزن‌های اقتصادی کشورهای مختلف، زمینه‌ساز توسعه تجارت برای استان‌های مختلف بود که مازندران هم توانست از این مهم بهره بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی این دستاوردها را به خوبی توسعه داده و برای اشتغال بیشتر بهره بگیریم.

کد خبر 750163

دیگر خبرها

  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران