Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش‌ و پرورش فارس امروز، 25 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: مرحله استانی سی‌ و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان فارس طی روزهای 29 و 30 خردادماه در دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات دانش‌آموزان دختردر روز 29 خرداد و با شرکت 440 نفر از منتخبان استان در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می‌شود که بخش آوایی آن شامل قرائت، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه (حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء) است و بخش پژوهشی نیز شامل انشای نماز، احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زین‌العبادی ادامه داد: مسابقات دانش‌آموزان پسر نیز در روز 30 خردادماه با حضور 500 منتخب استانی برگزار می‌شود که دانش‌آموزان پسر علاوه بر رشته‌های یاد شده در دو بخش آوایی و پژوهشی ویژه دختران، در بخش آوایی در دو رشته مداحی و اذان نیز به رقابت می‌پردازند.
رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش‌ و پرورش فارس گفت: با پایان این مسابقات حدود 80 دانش‌آموز منتخب این مرحله در دو گروه دختران و پسران به‌عنوان منتخبان استانی به مسابقات کشوری اعزام شوند.
زین‌العبادی بیان كرد: مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در هفته دوم تیرماه و هفته اول مردادماه 98 برگزار می‌شود که میزبان بخش آوایی آن شهر زنجان و میزبان بخش پژوهشی نیز مشهد مقدس است.
وی در پایان یادآور شد: مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان فارس به‌ میزبانی 14 منطقه در سطح استان و با مشارکت نزدیک به 10 هزار دانش‌آموز برگزار شد که در این مرحله حدود 900 دانش‌آموز دختر و پسر موفق به راه‌یابی به مرحله استانی این مسابقات شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات قرآن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.

از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین، برگزیدگان در رشته های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می پردازند.

بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود. شرکت کنندگان برای اطلاع بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6086544

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد