Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:14:57 GMT

فوتبال برای سرپوش گذاشتن بر جنایت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۱۱۰۱

فوتبال برای سرپوش گذاشتن بر جنایت

در نامه شورای حقوق بشری واشنگتن به مقامات فیفا آمده است: سه کشور بحرین، عربستان و امارات برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های خود از فوتبال سوءاستفاده می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از adhrb ، شورای حقوق بشر بحرین در شهر واشنگتن از مسئولان فیفا خواسته است میزبانی جام جهانی فوتبال 2021 زیر 20 ساله ها را به کشورهای عربستان، امارات و بحرین واگذار نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شورا در نامه ای سرگشاده خطاب به مسئولان فیفا از آنها خواسته است که این کشورها را در میزبانی این مسابقات تحریم کند. در نامه کشتار مردم بی دفاع مردم یمن توسط این کشورها محکوم شده است.

 

در بیانیه این شورا آورده شده است که تاریخ نشان می دهد در این کشورها فوتبال و ورزش بهانه ای برای سرپوش گذاشتن بر جنایات علیه بشریت استفاده شده است. این سه کشور برای میزبانی جام جهانی زیر 20 ساله ها به  فیفا درخواست داده اند.

 

به گفته شورای حقوق بشر شهر واشنگتن این درخواست نوعی سرپوش بر جنایت های مرتکب شده این کشورها در یمن و کشورهای خودشان است. آنها همیشه از ورزش برای خوب نشان دادن خودشان استفاده می کنند.

 

ماه گذشته فیفا از افزایش کشورهای میزبان جام جهانی 2022 مخالفت کرده بود. میزبانی این مسابقات به کشور قطر واگذار شده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر مذاکره با آمریکا مجلس دریای عمان سایت فیفا فیفا حمله عربستان به یمن رژیم بحرین عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین