Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@06:13:25 GMT

انصارالله از تعطیلی فرودگاه أبها خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۱۳۹۴

انصارالله از تعطیلی فرودگاه أبها خبر داد

به گزارش وانانیوز، 

 یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن درباره دومین حمله علیه فرودگاه أبهای عربستان که صبح روز جمعه انجام شد، فاش کرد: در این حمله پهپادهای مدل قاصف کی ۲ رادارهای ناوگان هوایی این فرودگاه را هدف قرار دادند.

 

یحیی سریع با تاکید بر اینکه عملیات با موفقیت انجام شده و فعالیت‌ها در این فرودگاه متوقف شدند، گفت: تا زمانی که جنگ و محاصره علیه یمن ادامه داشته باشد، عملیات‌های یمنی‌ها در پاسخ به آنها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعاهای مسئولان عربستانی مبنی بر سرنگونی پهپادهای یمنی را تکذیب و تاکید کرد: این پهپادها به دقت به اهداف خود اصابت کردند.

او بار دیگر تاکید کرد: فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی کشورهای دشمن یمن اکنون ناامن هستند و عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تا زمانی که جنگ و محاصره علیه این کشور ادامه یابد، همچنان ادامه خواهند داشت.

این مسئول یمنی در ادامه نیز خطاب به عربستان گفت: امروز به مسئولان ریاض تاکید می‌کنیم تا زمانی که جنگ و محاصره علیه یمن ادامه داشته و این کشور ناامن باشد، عملیات‌های ما علیه فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی به شکل روز افزونی ادامه دارند.

همچنین سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شرکت‌های هواپیمایی و نیز غیرنظامیان خواست از فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی دوری کنند، چرا که آنها اکنون اهداف مشروع نیروهای مسلح یمنی هستند.

یگان پهپادی انصارالله صبح روز جمعه با چند فروند پهپاد مدل قاصف کی ۲ فرودگاه أبهای عربستان سعودی را هدف قرار داد. این حمله تنها دو روز پس از حمله اخیر آنها به این فرودگاه با استفاده از موشک‌های کروز بود.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا