Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اتاق تعاون استان سیستان و بلوچستان گفت: بی‌توجهی مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به بخش خصوصی و تعاونی‌ها موجب شده بسیاری مشکلات کشور حل نشود و حتی تشدید شود. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلام‌محمد طاهری صبح امروز در نشست با تعاون‌گران برتر و رسانه‌های استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بی‌توجهی مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به بخش خصوصی و تعاونی‌ها موجب شده بسیاری مشکلات کشور حل نشود و حتی تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اتاق تعاون استان سیستان و بلوچستان افزود: مدیران تعاونی‌ها هر یک صاحب یک فکر و اندیشه و شم اقتصادی هستند و تجربیات مفیدی دارند که استفاده بهینه از آنها می‌تواند برای مدیران کشور راهگشا باشد.

بی توجهی بانک توسعه تعاون به تعطیلی تعاونی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد95 تعاونی جدید اقتصادی در لرستان تشکیل شدایجاد اشتغال برای 4666 نفر با تشکیل 233 تعاونی در اردیبهشاردیبهش

وی خاطرنشان کرد: امروز مدیران دستگاه‌های مختلف از کمبود کارشناس در مجموعه تحت امر خود گلایه دارند اما مشکل به نگاه آنها برمی‌گردد چرا که می‌توانند به راحتی از ظرفیت‌ تعاونی‌ها به عنوان کارشناسانی رایگان بهره بگیرند.

وی به جایگاه نامطلوب اتحادیه تعاونی مسکن اشاره کرد و گفت: امروز بحث تامین مسکن مشکل جدی قشر متوسط و پایین‌تر جامعه است که اتحادیه تعاونی مسکن در صورت توجه برای حل آن راهکارهای عملی دارد اما به آن توجهی نمی‌شود و در واقع گوش شنوایی وجود ندارد.

در ادامه این نشست تعاون‌گران برتر استان سیستان و بلوچستان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند که مهمترین عناوین مطرح شده شامل "عدم همکاری بانک‌ها با تعاونی‌ها، نوسانات قیمت ارز و عدم تخصیص ارز دولتی به تعاونی‌ها، همکاری نامطلوب صندوق کارآفرینی امید در تسهیل ارائه تسهیلات به تعاونی‌ها، در نظر گرفتن معافیت‌های مالیاتی، اختصاص ارز دپلدوبه تعاونی‌های مرزنشینان در سامانه نیما، تسهیل تشکیل شرکت‌های تعاونی‌های مرزنشینان جدید و تسریع روند صدور کارت‌های مرزنشینان از طریق واگذاری آن به اتحادیه‌های کشوری و استانی" است.

انتهای پیام/ن

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید

محسن حیدری اظهار کرد: معمولاً بارش‌های بهاری با توجه به انرژی بالای همرفتی سیستم ناشی از امواج جوی کم دامنه باعث رخداد رگبار باران، رعدوبرق شدید و تندباد شدید لحظه ای همراه با بارش تگرگ می‌شود که می‌تواند مخاطرات جوی خطرناکی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های این نوع سیستم توزیع غیر همگون بارش به صورت نقطه ای در محل های مختلف در مساحت کوچک با شدت بالا است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از ۳۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد، که میزان بارش از مرکز تحقیقات زاهدان ۲۵، چاه رحمان از توابع زاهدان ۴۰، سیادک ۱۵.۴، نصرت آباد ۴.۷، میرجاوه ۲۲، زابل ۰.۹، زهک ۴.۸ میلی متر بوده است.

وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، که باعث رخداد رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

حیدری عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود