Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر خارجه پاکستان تائید کرد نخست وزیران هند و پاکستان ملاقات مختصری را در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای داشته‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از ای.آر.وای نیوز، «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد: عمران خان و نارندار مودی در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای ملاقات مختصری داشته و گفتگوی کوتاهی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دو نخست وزیر به هم دست داده و گفتگوی کوتاهی را نیز انجام دادند که می‌تواند برای شروع خوب تلقی شود.

قریشی اظهار داشت: در این ملاقات عمران خان پیروزی مجدد مودی در انتخابات هند را به او و حزبش تبریک گفت.

وزیر خارجه پاکستان تاکید کرد: سران هند هنوز در حال و هوای انتخابات هستند و اگر قرار باشد بین دوکشور مذاکراتی صورت بگیرد در شرایط بهتری انجام خواهد شد.

معاون حزب تحریک انصاف گفت: پاکستان کشوری است که به دنبال ایجاد ثبات و امنیت در منطقه است از این رو همیشه برای مذاکره با هند آمادگی دارد.

قریشی گفت: با این حال تا زمانی که سران هندی حقایق میدانی را نپذیرند هیچ عجله ای برای مذاکره با دهلی نو نداریم.

وی اضافه کرد: همزمان با اجلاس سازمان همکاری شانگهای 3 معاهده میان پاکستان و قرقیزستان نیز برای گسترش همکاری های دو جانبه امضا شد.

قریشی گفت: پاکستان در صدد گسترش همکاری با دیگر کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای است و از همه برای گفتگو دعوت می کند.

گفتنی است روز گذشته عمران خان در نشست سازمان همکاری شانگهای در بیشککِ قزاقستان شرکت کرده و خواستار همکاری های بیشتر در منطقه شد.

نخست وزیران هند و پاکستان در ضیافت رئیس جمهور قزاقستان علی رغم مشاهده همدیگر بدون هیچ واکنشی از کنار هم عبور کرده بودند.

انتهای پیام/.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان تحریک انصاف پاکستان امنیت منطقه سران هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود بود
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد