Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

«برادر جان»، «دل‌دار» و «از یاد رفته» سه سریالی بودند که شب‌های ماه مبارک رمضان مهمان لحظات بعد از افطار روزه‌داران بودند و هر کدام طرفداران خاص خودشان را داشتند. ملودرام‌هایی اجتماعی و تاریخی که هر کدام با رو کردن یک برگ برنده سعی در جذب مخاطب داشتند؛ از بازگشت علی نصیریان بعد از 12 سال به سریال‌های تلویزیونی تا اولین حضور رضا یزدانی در تلویزیون! طبق نتیجه نظرسنجی که از سوی صدا و سیما اعلام شده ۵/۵۵ درصد مردم درکل کشور حداقل بیننده یکی از مجموعه‌های جدید تلویزیونی بوده‌اند و از این تعداد چیزی حدود ۸۱ درصد از محتوای این مجموعه‌ها در حد «زیاد» رضایت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبار یک سریال

برادر جان سریال پر بازیگری است با دیالوگ‌های سخت و سنگین! مثلث طلایی تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده را هم دارد و بازیگرانش اغلب از پس نقش‌هایشان در سریال‌هایی که قبل‌تر بازی کرده‌اند، برآمده‌اند. داستان سریال، روایت سه دوست است که با هم عهد اخوت بسته‌اند و کار و کاسبی راه انداخته‌اند. اما هر کدام به نحوی سرمایه خود را از دست داده‌اند و تنها کریم بوستان است که توانسته حجره و سرمایه‌اش را حفظ کند. اما چاوش پسر بدری که صراحتا در وصیت‌نامه‌اش بیان کرده حقی از سرمایه کریم ندارد و تمام اموالش را در سرمایه‌گذاری اشتباهی که کرده از دست داده، تمام اموال و دارایی کریم بوستان را خورده و سال‌هاست حقیقت را کتمان می‌کند.

حالا کریم می‌خواهد حقش را از چاوش بگیرید. انصافا کریم بوستان داستان در نقشش خوش درخشیده و در بعضی سکانس‌ها کاملا مشخص است که

علی نصیریان الکی «علی نصیریان» نشده و حضورش در هر فیلم و سریالی می‌تواند وزنه سنگین آن سریال باشد. علی نصیریان را معمولا نمی‌توان با یک بازی یا شخصیت تکراری دید و نقش‌هایی که بازی می‌کنند یکی با دیگر فرق دارد. نقش کریم بوستان نقش آسانی نیست و فراز و فرود بسیاری در طول داستان دارد. شاید بشود گفت چاوش نقش اصلی داستان است، اما خیلی‌ها برای خاطر خود کریم هر شب  پای تلویزیون نشسته‌ و نگذاشته‌اند قسمتی از این سریال از دست‌شان در برود.

نقش نصیریان در این فیلم نقش سنگینی است و همین مسأله باعث شد در نیمه‌های تصویربرداری کارش به بیمارستان بکشد. خود ایشان فشار و هیجان بالای این نقش و این سریال را علت اصلی دانسته که البته خدا را شکر مشکل جدی نبود و کار ادامه پیدا کرد.

یک عاشقانه نا‌آرام

برادران محمودی را قبل‌تر با عاشقانه‌ای همچون «چند متر مکعب عشق» شناختیم و خوب می‌دانیم خیلی خوب بلدند عاشقانه‌ها را روایت کنند. سریال دل‌دار موضوعی اجتماعی را در بستری عاشقانه برای مخاطب تعریف می‌کند. داستان حول محور آرش می‌چرخد. پسری که نرم‌افزاری را طراحی کرده و وقتی برای ارائه طرح به یک شرکت می‌رود عشق قدیمی‌اش را آنجا می‌بیند که حالا از همسرش جدا شده است. داستان پسر و دختری که وضعیت مالی خانوادگی خوبی دارند اما برای این‌که خودشان را به خانواده‌شان ثابت کنند می‌خواهند در حوزه IT کارآفرینی کنند.

داستان انتقام، قتل و فرار. این سریال به مسائل روز جوانان می‌پردازد و به همین دلیل هم بازیگران جوان بسیاری دارد. محمدرضا غفاری به عنوان نقش اول این سریال را با «رویای خیس» می‌شناسیم و می‌دانیم که نقش یک عاشق دل خسته را خیلی خوب می‌تواند بازی کند. قبل‌تر تجربه بازی در نقش قاتلی که ناخواسته قتلی را انجام داده بازی نکرده بود، اما توانسته خیلی خوب در

هر دوی اینها ایفای نقش کند.

سوگل خلیق یا همان رونا، تجربه بازی در چند فیلم و سریال را داشته و برادران محمودی یکی از نقش‌های محوری این سریال را به او سپرده‌اند. سوگل خلیق در مصاحبه‌ای گفته با این‌که در این نقش تجربه‌ای داشته، اما می‌خواسته تمام سختی‌های زندگی یک زن مطلقه را نشان بدهد و سعی کند دید مردم نسبت به این مسأله را تغییر بدهد اما خیلی‌ها معتقدند نقش رونا نقش بی‌حس و حالی است، اما خود خلیق می‌گوید این نشأت گرفته از مدیریت بحران این شخصیت داستان است. این سریال بازیگری به نام شادی مختاری را هم برای اولین بار به مخاطب معرفی کرد که سابقه همکاری با برادران محمودی در یک‌فیلم سینمایی را داشته است.

داستان بازیگری یک خواننده

خیلی‌ها به خاطر مهراد ،سریال «از یاد رفته» را نگاه می‌کنند. اگر سری به صفحه ایسنتاگرام رضا یزدانی بزنید متوجه می‌شوید پایین هر پستی که مربوط به این سریال است چه غوغایی است. خیلی‌ها به مهارت یزدانی در ایفای نقش‌ آفرین گفته‌اند و خیلی‌های دیگر هم به صدای یزدانی ایراد گرفته‌اند که خیلی هم لازم نبوده با همان لحنی که ترانه می‌خواند دیالوگ بگوید. سریال از یادها رفته داستان دختری است که سال 1319 از فرنگ وارد ایران می‌شود و طبیعتا آشنایی چندانی با آداب و رسوم کشور ندارد، درگیر یک مثلث عشقی می‌شود و شدیدا به دنبال رسیدن به آرامش است. شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که هلیا امامی در نقش «مهربانو» نقش اول داستان است، اما غافل از این‌که رضا یزدانی داستان پررنگ‌تر است و به خاطر سابقه خوانندگی‌اش نگاه مخاطب را دزدیده است.

بازیگری برای یزدانی از فیلم سینمایی «تیک آف» شروع شد و انصافا خوب در نقش‌اش درخشید و بازخوردهای خوبی هم گرفت. یزدانی برای ایفای نقش مهراد مجبور شد با موهای بلندش خداحافظی و بعد از 20 سال موهایش را کوتاه کند. خودش درباره نقش‌اش این‌طور گفته: «مهراد خیلی از من دور نبود و خیلی‌ها گفتند آدم کاریزماتیکی هستی و همه آن نگاه‌ها و رفتارهای مهراد را دارم مثل این که برای به دست آوردن آنچه می‌خواهم تلاش می‌کنم و برایش می‌جنگم و این نقش ازجمله نقش‌هایی بود که با من هماهنگ بود و این‌طور نبود که از من فاصله زیادی داشته باشد و برای رسیدن به آن شخصیت تلاش فراوانی به کار ببندم و خیلی زود این نقش را پیدا کردم».

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: علی نصیریان صدا و سیما بازی سرمایه تلویزیون بیمارستان شکر عشق قتل مدیریت بحران شادی ایران آداب و رسوم فیلم سینمایی تلویزیون شکر صدا و سیما علی نصیریان مصاحبه برادر جان دلدار از یاد رفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم جنجالی داستان شد؛ توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو

به دنبال حادثه اخیر برای یکی از محصولات شرکت مدیران‌خودو، فراخوانی جهت بررسی سلامت و عملکرد اکسل خودروی X ۵۵ پرو صادر شد؛ اما در آخرین اطلاعات، سازمان ملی استاندارد، ضمن تاکید بر ضرورت تعلیق اعتبار تایید این خودروها، در نامه‌ای به راهور ناجا اعلام کرد که شماره‌گذاری x ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

 

به گزارش ایسنا، جمعه هفتم اردیبهشت ماه، یک خودروی X ۵۵ پرو با پنج سرنشین، در اتوبان قم در ناحیه اکسل عقب دچار مشکل شده و خودرو واژگون می‌شود. باتوجه به اینکه بدنه خودرو آسیب خاصی ندیده است، سرنشینان نیز دچار مشکل جدی نشده‌اند و تاکنون بهبود پیدا کرده‌اند.

براساس گزارشی که پلیس از این حادثه اعلام کرده است، آب و هوا خشک بوده و این اتفاق در نتیجه اشکالی که در اکسل عقب خودرو وجود داشته، حادث شده و اکسل عقب جدا و منجر به واژگونی خودرو شده است. در حقیقت نه‌تن‌ها برای خودروی واژگون شده که برای تعداد زیادی از این دست خودرو و حتی در خود کشور چین، روسیه، آفریقا و... این جدا شدن اکسل عقب به دلیل ایرادی که در جوش اکسل عقب این خودرو‌ها وجود دارد، اتفاق افتاده است.

نکته مهم نشان می‌دهد که فراخوانی در این زمینه وجود داشته است که اتفاقی مشابه (نه در ایران) افتاده است و اکسل عقب نیار به بررسی دارد؛ و ایرادی مشخص است که بایستی بررسی می‌شده و مهمتر اینکه تاکنون ۳۰ هزار خودروی X ۵۵پرو، عرضه شده است که شاید حدود ۲۰ دستگاه آن دچار این نقص فنی بوده است و در سرویس‌های دوره‌ای در نمایندگی‌های مدیران‌خودرو یا سایر نمایندگی‌ها مشخص و محرز شده است که جوش اکسل عقب دارای ایراد است و بایستی رفع یا اکسل عقب تعویض شود.

یکی از نمایندگی‌های مدیران‌خودرو در پاسخ به یکی از مشتریان که خود را خریدار محصول X ۵۵پرو معرفی و ابراز نگرانی می‌کند، اظهار کرده است: در هر مونتاژ و تولید خودرویی در ابعاد بالا چنین اتفاقاتی غیر طبیعی نیست، اما به جرائت می‌توان گفت که اگر موضوع کیفیت کلی خودرو بود، تاکنون یک محصول سالم از این نوع خودرو نداشتیم. این اتفاق صرفا در ایران هم نیفتاده و برخی کشور‌های دیگر هم دیده شده است؛ بنابراین نمی‌توان اصل موضوع را رد کرد، اما حادثه برای هر خودرویی ممکن است رخ دهد.

شایان ذکر است که بروز حادثه به دلیل نقص فنی در صنعت خودروسازی جهان امری پرتکرار است، اما این اتفاق اخیر، به نوعی متفاوت از باقی بوده است؛ بار‌ها پیش آمده که حتی در دنیا، خودروسازان با دور زدن استاندارد در برخی ایراد‌های جزئی و...، موفق به شماره‌گذاری و عرضه محصول شده‌اند، اما این ایراد و ضعف در جوش اکسل عقب، اتفاقی بی‌سابقه بوده و موردی قابل اغماض نبوده است.

در نهایت، اما دوشنبه هفته جاری، گروه صنعتی مدیران‌خودرو اقدام به انتشار فراخوانی برای دارندگان خوردوی X ۵۵پرو کرد که براساس از تمامی صاحبان X ۵۵ پرو از ۱۸ اردیبهشت ماه تا ششم خردادماه (حتی در روز‌های جمعه) با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران‌خودرو، خودروی خود را به صورت رایگان مورد بررسی قرار دهند تا در صورت لزوم، اکسل عقب به صورت رایگان تعویض شود.

سازمان ملی استاندارد: شماره‌گذاری X ۵۵پرو فعلا متوقف شود

به دنبال این موضوع، امروز (چهارشنبه)، سازمان ملی استاندارد در اطلاعیه‌ای نقص فنی X ۵۵ PRO را مورد تایید ندانسته و ضمن تعلیق اعتبار تایید نوع خودروی مذکور، توقف شماره‌گذاری آن را تا اطلاع ثانوی ضروری دانسته است.

در اطلاعیه مذکور آمده است:

به علت وجود نقص فنی در برخی از خودرو‌های مدل X ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران‌خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود.

بر همین اساس، مهدی انگورج-مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل‌ونقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران- در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرده است: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تایید نوع خودروی مذکور، ضروری است شماره‌گذاری آن متوقف شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ سریال جنگی دیدنی در مورد جنگ جهانی اول
  • فیلم جنجالی داستان شد؛ توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • بهترین سریال‌های کره‌ای در ژانر ماورائی؛ از «ورطه» تا «جهنم»
  • ۵ «آخرالزمان» کمتر دیده‌ شدۀ کره‌ای؛ از مِه زامبی‌ساز تا زامبی‌ها در چوسان!
  • رویان، مهیار عیار و چند سریال دیگر
  • معرفی چند اثر خواندنی که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود/ از «نامه‌ای به آسمان» تا «تاکسی‌سواری»
  • ۱۰ سریال جنگی دیدنی در مورد جنگ جهانی اول؛ از Women at War تا Parade’s End
  • تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران