Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان از کمک 2/5 میلیاردی حامیان طرح ایتام و محسنین در دوماهه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: 22 درصد از جمعیت سیستان و بلوچستان زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبادی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: در حال حاضر 19 هزار و 957 نفر فرزند یتیم زیر 18 سال و 47 هزار و 861 نفر فرزند غیر یتیم نیازمند یا فرزندان محسنین در سطح استان وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هم چنین 22 هزار و 766 نفر حامی، 18 هزار و 610 نفر فرزند یتیم و محسنین را زیر چتر حمایتی خود قرار داده اند.

وی اظهار کرد: در دو ماهه ابتدای سال جاری، حامیان طرح اکرام به فرزندان یتیم و محسنین بالغ بر 20 میلیارد و 610 میلیون ریال به افراد زیر پوشش خود کمک کردند که کمک به سزایی در حل مشکلات مالی این افراد داشته است.

عبادی تصریح کرد: هم اکنون 156 هزار و 913 خانوار برابر 36 هزار و 326 نفر از جمعیت استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که این آمار 22 درصد خانوارهای کل استان را در بر می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان می توانند از طریق سایت محسنین به آدرس ekram.emdad.ir و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد سطح استان در طرح اکرام ایتام مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۳ روز عملیات سیل و آبگرفتگی با ۲ بالگرد هلال احمر و ۲۰۶ سورتی پرواز،۱۳ هزار و ۷۷ خانوار شامل ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر امدادرسانی شدند.
سجادی گفت: از روز‌های اولیه سیل و آبگرفتگی، نیرو‌های عملیاتی هلال احمر چهار هزار و ۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.
وی ادامه داد: در پی بارش‌های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان در ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج و چابهار از آبگرفتگی و سیلاب آسیب دیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در سیلاب جنوب استان گفت: در این حادثه ۹ هزار و ۳۹۰ تخته پتو، چهار هزار و ۹۵۲ تخته موکت، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، هفت هزار و ۴۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، هشت هزار و ۶۴ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۳۴۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۴ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین خانواده‌های تحت تاثیر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد