Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول منعم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم، گفت: استان قم دارای شرایط خاصی است که وجود بارگاه کریمه اهل‌بیت(ع) و نزدیکی به تهران و وجود زیرساخت‌های ورزشی ازجمله آن است،قم درزمینهٔ کاراته دارای جایگاه بین‌المللی است ومی تواند در هندبال بانوان و فوتسال آقایان میزبان مسابقات ملی باشد که فرصت خوبی برای پیشرفت ورزش استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:حمایت از ورزشکاران مستعد قمی برای حضور در المپیک 2020 ژاپن مورد تاکید است که برنامه ریزی های لازم انجام شده است،توجه به اوقات فراغت مورد تاکید است و هیئت های ورزشی باید از این فرصت به خوبی بهره مند شده و برنامه ریزی وحضوری فعال برای اوقات فراغت نوجوانان داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان کرد:استان قم ظرفیت خوبی در بسکتبال دارد و باید از این فرصت برای پیشرفت در این رشته ورزشی استفاده کرد.

منعم برگزاری مجامع سالیانه را از مفاد اصلی اساسنامه هیات های ورزشی دانست و گفت: دلیل اهمیت و تاکید بر برگزاری مجمع سالیانه هیات های ورزشی، بررسی عملکرد اجرایی، مالی و برنامههای آتی هیات ها با حضور بالاترین مسئولان ورزشی رشته و نخبه های رشته های ورزشی به منظور بازبینی و تبادل نظر در باره عملکرد هیات هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تاکید بر آمادگی این استان برای میزبانی از مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی افزود: نزدیکی به تهران، وجود زیرساخت های مهم ورزشی و همچنین اهتمام مدیران استان سبب شده تا فرصت برای میزبانی مسابقات کشوری در قم فراهم باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم المپیک اوقات فراغت ژاپن قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک