Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@13:22:07 GMT

از تئاتریها اخاذی و سواستفاده میکنند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۷۱۲

از تئاتریها اخاذی و سواستفاده میکنند

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن یادداشت مرتضی کوهی به شرح زیر است:

و باز هم یک بی تعهدی دیگر از عده ای آدم تجاری و بی ربط به تئاتر که به واسطه ی پول وارد دنیای پاک تئاتر شده اند و اهدافشان معلوم است. همچنان که در این یکی دو ساله ی اخیر شاهد سواستفاده ی چند تن معلوم الحال بی اخلاق و بی سواد در پردیس تئاتر شهرزاد بودیم که هر کدام از این افراد عنوانهایی چون مدیر فنی، مدیر اجرایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سالن و ... را یدک میکشند پروژه ی دوشیزه جولیا هم متاسفانه قربانی این ناکارامدی و بی کفایتی شد.

مطلع باشید گروه ۱۲ نفره ی تئاتر دوشیزه جولیا که افتتاحیه ی اجرای نمایش را در بیست و سوم خرداد در سالن صنوبر تئاتر شهرزاد انجام داد با بی تعهدی، زیاده خواهی و اخاذی افراد سود جوی مرتبط با آن مجموعه مواجه شد و علی رغم تلاشهای صادقانه و شبانه روزی گروه با بی حرمتی از ادامه ی اجراها بازماند تا برگی دیکر از مستندات اهداف شوم آنها معلوم گردد و به دنیای تئاتر خسته ی این روزهایمان روشن شود. مسئولین مرتبط باید آگاه باشند و بدانند روزانه جوانها و فعالین تئاتر زیادی قربانی نقشه های شوم و از پیش برنامه ریزی شده ی چنین افرادی میشوند که نه به هنر و نه به تئاتر و نه به آبروی افراد احترامی قائلند و صد البته که به جیبهای خود فکر میکنند و از این کار خسته نمیشوند.

چندی پیش شنیدیم که مدیر تئاتر شهرزاد عوض شد اما امروز و بعد از این اتفاقها متوجه شدم و شما هم بدانید ؛ همانها که کنار گذاشته شده اند الان از دور و غیر مستقیم، به واسطه ی آدمهای دیگر از تئاتریها اخاذی و سواستفاده میکنند و هنوز در آن مجموعه به کارهای کثیف خود ادامه میدهند. ما اجرایمان کنسل شد ولی تا احقاق حقوقمان از پای نخواهیم نشست، هویت اصلی و چهره ی نامبارک این افراد باید بر جامعه ی تئاتر روشن شود تا بلکه دست از سر تئاتر بردارند و هنرمندان را در دام خود گرفتار نکنند. از دوستانی که این چند روز در تبلیغات کارمان یاریگر بودند و انرژی مثبت به ما دادند صمیمانه تشکر میکنم و دستانشان را میبوسم، تلاشمان اینست که در سالنی دیگر که دور از این حاشیه ها و فضاهای کثیف است دوباره اجرایمان را از سر بگیریم . به امید روزی که تئاتر از دست افراد انگل و بی تخصص خلاص شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول تئاتر جامعه شبانه روزی فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره