Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@02:12:46 GMT

سایپا 4 هزار میلیارد ریال اوراق بهادار منتشر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۱۱۵

به گزارش ایلنا به نقل از سایپانیوز، مهدی محمدرضایی گفت: 4 هزار میلیارد ریال اوراق بهادار مذکور با طول عمر چهارساله و با رکن ضامن بانک ملی و تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، عرضه می‌شود.

وی افزود: این اوراق به عاملیت فروش کارگزاری بانک ملی ایران، نرخ سود سالیانه اوراق 16 درصدی و همچنین با دفعات پرداخت سود هر سه‌ماه یک‌بار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا یادآور شد: عرضه اوراق اجاره، سلف موازی استاندارد و مرابحه از سال 1395 در دستورکار گروه خودروسازی سایپا قرار گرفته و تاکنون بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال در چندین مرحله با هدف تأمین منابع مالی جهت کمک به رونق تولید و مقابله با محدودیت‌های این بخش، عرضه شده است.

محمدرضایی سیاست گروه خودروسازی سایپا را استفاده از منابع و راهکارهای داخلی جهت تأمین مالی تولید دانست و گفت: با اجرای این سیاست‌ها، سرمایه مورد نیاز این گروه جهت هدایت به سمت خطوط تولید و رونق و توسعه اشتغال فراهم می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس