Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@17:49:57 GMT

پل روگذر داروپخش اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۴۳۶

پل روگذر داروپخش اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در آئین افتتاح پل روگذر داروپخش که به نام شهید نقدعلی پیران مزین شده است، اظهار کرد: اعضای شواری شهر در دور پنجم با تلاش و پشتیبانی و مساعدت تمام عیار همراه با مجموعه شهرداری تلاش کردیم تا پل داروپخش بعد از سال‌ها انتظار اهالی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عذرخواهی از کسبه و اهالی منطقه در طولانی شدن احداث این پل، خاطرنشان کرد: ما امروز خوشحال هستیم که پل داروپخش به نام شهید نقدعلی پیران نامگذاری شده و خانواده این شهید در اهدای زمین و تعریض این منطقه همکاری نزدیکی را با مجموعه شهرداری داشتند تا راه عبور و مرور مردم باز شود.

شهردار اردبیل گفت: با افتتاح این پل برخی اختلالات و توقفات گذشته در مسیر عبور و مرور این مناطق برطرف شده و ساکنان منطقه با سهولت و روانی تردد خود را انجام می دهند.

لطف‌اللهیان افزود: بیشترین پروژه‌ها با اولویت اجرای پروژه‌های زیربنایی در مناطق مختلف شهر مربوط به مناطق کم برخوردار است و ما بر این باوریم با گفتگو و صحبت نمی‌توان خدمتی را به ساکنان منطقه انجام داد بلکه باید با کار و تلاش مصاعف اهالی منطقه را از عمران و آبادانی شایسته بهره مند کرد.

اجرای ۳۳ پروژه در مناطق کم‌برخوردار اردبیل

شهردار اردبیل از در حال اجرا بودن ۳۳ پروژه عمرانی و خدماتی در مناطق کم برخوردار با پیشرفت بیش از ۳۰ درصد خبر داد.

وی ادامه داد: اعضای دور پنجم شورای شهر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این پروژه بعد از سال‌ها که از اجرای آن می‌گذرد بالاخره تکمیل و به بهره‌برداری برسد که شرایط اقتصادی موجود و وضعیت درآمدی نامناسب شهرداری در تاخیر و تعلل به وجود آمده دخیل بوده است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با افتتاح این پل بخشی از ترافیک مناطق وحدت اردبیل و مسیرهای منتهی به بزرگراه شهدا توزیع شده و از حجم این ترافیک کاسته خواهد شد.

لطف‌اللهیان بیان کرد: قطعا در کنار احداث این پل و رعایت مقررات و قوانین از سوی شهروندان و همچنین رفتارهای ترافیکی که اصلاح شده است زمینه تردد راحت ساکنان فراهم می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در همه ۵ منطقه شهرداری اردبیل پروژه‌های عمران و آبادانی با قوت و قدرت در حال اجراست اما ۳۳ پروژه در منطقه چهار شهرداری اردبیل با پیشرفت ۳۰ درصد در حال  اجراست که تکیمل و بهره‌برداری از آن می‌تواند ساکنان مناطق کم برخوردار را از مزایای آن بهره‌مند سازد.

شهردار اردبیل ادامه داد: خدمات ما در این مناطق جزو الزامات است و به هیچ وجه تبعیض و تفاوتی در ارائه خدمات به این مناطق با سایر مناطق شهرداری اردبیل قایل نیستیم بلکه سعی‌مان بر این بوده تا یکی از تقاطع‌های غیرهمسطح شهر که در این منطقه در حال اجراست به سرعت تکمیل شود.

هزینه کرد ۲۰۰ میلیاردی شهرداری در اجرای پروژه پل داروپخش

لطف‌اللهیان هزینه کرد ۲۰۰ میلیاردریالی شهرداری را در اجرای این پروژه یادآور شد و اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال همه ۳۳ پروژه اجرایی در منطقه چهار شهرداری اردبیل آماده افتتاح شود تا ساکنان مناطق از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی از شهروندان که در اجرای پل داروپخش حمایت و همراهی ویژه‌ای کرده بودند، قدردانی کرد و گفت: امروز بیشتر کارهای عمرانی در مناطق پرجمعیت و کم برخوردار در حال اجراست که البته در شورابیل نیز به دلیل ارتقای زیرساخت‌های گردشگری پروژه‌های عمرانی فعال می‌باشد.

شهردار اردبیل با تاکید بر توزیع عادلانه و متوازن خدمات شهری در منطاق پنجگانه شهرداری اردبیل افزود: برخی بازگشایی‌ها در مسیر پل داروپخش انجام شده که در این خصوص از شهروندانی که ما را در این سال‌ها همراهی و کمک کردند قدرانی می‌کنیم.

لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته این پروژه به دلیل شرایط فنی و جوی و اقتصادی با تغییر شتاب اجرایی متفاوت مواجه بوده است، تصریح کرد: شورا و شهرداری تمام اهتمام خود را بکار گرفت تا در سریعرین زمان ممکن با توجه بهش شرایط موجود این پروژه به بهره‌برداری برسد.

پل روگذر شهید نقدعلی پیران که به داروپخش معروف است با گذشت ۸ سال در حالی با هزینه کرد ۲۰۰ میلیارد ریال به بهربرداری رسید که طول کامل پل ۷۴۶ متر، اسکلت پل به صورت بتن آرمه و شامل ۱۲ پایه با ۱۴ دهنه طراحی و اجرا شده است.

حداکثر ارتفاع پل ۸ متر و عرشه پل متشکل از ۳۸ عدد تیر بتنی تنیده ۳۲ متری و ۵۹ عدد تیر بتنی ۲۲ متری است.

46
 

کد خبر 1270146

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم