Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور رونق گردشگری سلامت توسعه زیرساخت راه ضروری است و در سال‌های اخیر با جدیت این موضوع را دنبال کردیم اما تاکنون در معرفی قابلیت‌ها عملکرد مطلوبی نداشتیم. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بدون برخورداری از راه‌های مناسب مواصلاتی و اطلاع رسانی مطلوب از خدمات درمانی و امکانات گردشگری نباید انتظار داشت گردشگر سلامت به منطقه خاصی سفر کند به همین دلیل در چند سال اخیر سرعت بخشی به زیرساخت راه را پیگیر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه های راهسازی خلخال شتاب گرفته است، افزود: در عین حال بهره برداری از اولین خط ریلی استان اردبیل نیز جهشی در رونق گردشگری سلامت این استان خواهد بود.

وی افزود: سفر به قصد درمان مقبول نیست و هزینه قابل توجهی بر روی دست بیمار میگذارد در مقابل توسعه خدمات درمانی می‌تواند از سفرهای درمانی کاسته و منجر به بهبود کمی و کیفی خدمات شود.

لیگ جهانی والیبال سفیر گردشگری و صنایع دستی اردبیل استبرگزاری دو رویداد مهم بین‌المللی توسعه گردشگری اردبیل را دنبال داردصنعت گردشگری به عنوان محور توسعه اردبیل در اجلاس «اکو» معرفی می‌شود

وی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان استان اردبیل به این مهم گفت: در کنار توسعه خدمات درمانی، اردبیل باید به سمت ارائه خدمات به مسافران خارجی و رونق گردشگری سلامت گام بردارد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این خصوص ظرفیتهای متنوعی در استان وجود دارد اما آنطور که باید و شاید معرفی نشده و لازم است با بهرهگیری از رویدادهایی نظیر اجلاس کشورهای عضو اکو با محوریت گردشگری سلامت بهره کافی برد.

خالقی با اشاره به قابلیتهای گردشگری شهرستان های خلخال و کوثر اظهار کرد: جاده خلخال- اسالم، آبهای گرم معدنی و باغات گیوی ظرفیت های کمنظیری است و شهروندان استان گیلان مشتریان آبهای گرم این منطقه هستند که نشان میدهد در صورت معرفی و تامین زیرساخت میتوان زمینه جذب گردشگر را فراهم ساخت.

وی همچنین به معرفی تاریخ، تمدن و فرهنگ منطقه با بهرهگیری از گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: مجلس رویکرد مثبتی در توسعه گردشگری سلامت دارد و نمایندگان نیز تلاش خود را جهت شکوفایی این حوزه به کار بستهاند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد

معاون استاندار اردبیل در ابتدای این کنفرانس گفت: موزه‌ها نقش مهمی را در حفظ، معرفی و بازتعریف هویت ملی دارند و کنفرانس موزه‌ها می‌تواند نتایج موثری را در راستای تقویت این نهاد داشته باشد.

کاظم دبیر افزود: خودآگاهی، هویت بخشی و هویت‌شناسی یکی از الزامات جامعه ما است که امروزه متاسفانه بسیاری از کشورهای درحال توسعه از این موارد به دور هستند و موزه‌ها یکی از بنیان‌های حفظ و معرفی هویت ما به نسل‌های آینده هستند.

او گفت: جای خوشحالی دارد که اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود و امیدوارم که شاهد نقش پررنگ‌تر موزه‌ها در حفظ هویت استان و کشور باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این کنفرانس گفت: موزه‌داری در ایران و به ویژه در اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.

حسن محمدی ادیب افزود: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد