Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ داود مرتضایی مهمترین دلیل کم آبی در بعضی روستاهای شهرستان را انشعابات غیر مجاز دانست و اظهار داشت: انشعابات غیر مجاز حقوق دیگر مشترکان را ضایع می کند و صدمات جبران ناپذیری به شبکه و خطوط انتقال آب شرب وارد می کند.

وی افزود: افراد متخلف باید بدانند که استفاده غیر قانونی از آب شرب بهداشتی علاوه بر اشکال شرعی در واقع خسارت به اموال عمومی است و پیگرد قانونی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضایی تصریح کرد: افت فشار ، کمبود و قطعی مکرر آب در سطح بعضی از  روستاها، آسیب هایی است که انشعابات غیر مجاز ایجاد می کند و کیفیت خدمات رسانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پیشوا تصریح کرد: وجود انشعابات غیر مجاز به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و به صورت جدی پیگیر قطع آنها هستیم.

وی گفت: بر این اساس تعدادی انشعاب آب غیر مجاز در روستای قلعه سین که برای آبیاری باغات، دامداری و مصارف دیگر استفاده می شد و مشکلاتی را در فشار آب شرب برای ساکنان روستا به وجود آورده بود شناسایی و قطع شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب اموال عمومی حقوق خدمات رسانی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات طرح  آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیّران جمعیت هلال احمر استان تهران آغاز شد.

کاووسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه  ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در این طرح اجرا می‌شود گفت: خیّرین موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

او افزود: روستا‌های تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستا‌های دارای تنش آبی هستند که در این طرح از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می‌شوند.  

کاووسی با بیان اینکه  با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از نعمت آب برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: برای تأمین اعتبار این طرح ۳۵ میلیارد ریال از سوی موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا سرمایه‌گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان