Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:20:41 GMT

برخورد قاطعی با هنجارشکنان در قم می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۹۸۶

برخورد قاطعی با هنجارشکنان در قم می شود

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم، مهدی کاهه در گفت و گویی، با اشاره به اینکه دستورالعمل برخورد با هنجارشکنان به نیروی انتظامی ابلاغ شده، اظهار داشت: در این دستورالعمل مقرر گردید ناجا با جرایم مشهودی مانند بدحجابی، سگ گردانی، رفتارهایی که موجب جریحه دار شدن عفت عمومی در سطح جامعه می‌گردد و خودروهایی که سرنشینان آن بدحجاب یا بدپوشش بوده ویا برای نوامیس ایجاد مزاحمت می‌نمایند و یا آلودگی صوتی دارند مقابله جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این خودروها باید ضمن توقیف، به منظور اعمال مجازات قانونی به دستگاه قضائی معرفی شوند.

کاهه بیان کرد: همچنین برخی افراد و اصناف متخلف به بهانه تبلیغ در کسب خود، اقدام به انتشار تصاویر و محصولات مغایر با فرهنگ دینی در فضاهای مجازی می‌نمایند که از مصادیق اعمال مجرمانه است، لذا پلیس فتای استان باید این افراد را شناسایی و دستگیر و به منظور برخورد و مجازات قانونی به مرجع قضائی معرفی نماید.

دادستان عمومی و انقلاب قم هفته گذشته نیز دستورات قضائی برخورد با واحدهای صنفی متخلف در زمینه حجاب و عفاف را به پلیس اماکن، سازمان صمت و اتاق اصناف ابلاغ نموده بود.

بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی و ۵۸ اتحادیه اصناف مختلف در قم فعالیت می‌کنند؛ حدود سه هزار واحد صنفی توسط خانم‌ها اداره می‌شود.

/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستان انقلاب دستگاه قضائی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد

علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند