Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص پیشنهاد تراکتورسازی به وریا غفوری اظهار داشت: از جزئیات این توافق و رقمی که آنها به وریا گفته‌اند اطلاعی ندارم. اما هدف باشگاه استقلال این است که با وریا تمدید کند و برای این منظور با جدیت اقدام می‌کنیم. غفوری از بازیکنان بسیار مهم تیم ما بود که برای فصل آتی روی او حساب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهاراتش در باره تبعیض بین دو باشگاه بیان داشت: از صحبتهای من برداشت اشتباه صورت گرفته بود. منظور من وزارت ورزش و وزیر ورزش نبود. بلکه منظور من به اسپانسر مشترک بود و اینکه باید در پرداختها مساوی و عدالت برقرار باشد.



وی اضافه کرد: من از وزیر محترم ارتباطات خواهش کردم که در این خصوص ورود کند که خوشبختانه این باعث شد تا اسپانسر مشترک به باشگاه استقلال هم پرداختی داشته باشد.



سعادتمند تصریح کرد: البته ما مطالبات دیگری هم داریم. بنده از مقام محترم وزارت دفاع درخواست دارم تا شخصاً به این موضوع ورود کنند. ما با دو زیر مجموعه از وزارت دفاع قرارداد اسپانسرینگ داشتیم. باشگاه استقلال به همه تعهدات خود در این زمینه عمل کرد و ما حالا ۱۲ میلیارد تومان از این دو مجموعه که زیر مجموعه وزارت دفاع هستند طلب داریم. الان که در ایام نقل و انتقالات هستیم این پول خیلی بیشتر از آینده به درد ما می خورد.



رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به مطالبات ۷۵۰ هزار دلاری باشگاه استقلال بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی از فیفا بیان داشت: از آقای تاج درخواست داریم تا با جدیت بیشتری این مطالبات را پیگیری کنند. ما مشکلاتی داریم که این پول می‌تواند به ما کمک کند.



وی خاطرنشان ساخت: ما با این ۷۵۰ هزار دلار هم می‌توانیم پاتوسی را حفظ کنیم و هم می‌توانیم می‌توانیم مشکل پروپیچ را حل کنیم. مشکل پروپیچ در گذشته با مبالغ بسیار کمی حل می شد اما امروز ما باید چیزی در حدود ۶ میلیارد به این بازیکن بدهیم. این پول را باید طی مدت کمتر از ۴۰ روز تهیه و پرداخت کنیم تا با مشکل کسر امتیاز مواجه نشویم.



سعادتمند در پایان تاکید کرد: امسال نوبت استقلال است که قهرمان شود و ما با قدرت این فصل را آغاز می کنیم و بنای کار را برای قهرمانی گذاشته ایم.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وریا غفوری سعادتمند تراکتورسازی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استادان دانشگاه، چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند و موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

به گزارش مهر؛ محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب