Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی آب و هوای کشور طی هفته جاری اعلام کرد دما در سواحل دریای خزر ۳ تا ۵ درجه کاهش می‌یابد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی هفته جاری در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از شمالغرب و ارتفاعات البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و شمالشرق افزایش ابر و بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار خواهند داشت.

در روزهای شنبه و یکشنبه برای جنوب و شرق سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش بینی شده و بعدازظهر دوشنبه 27 خرداد و روز سه شنبه بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

چهارشنبه هفته جاری 29 خرداد در سواحل غربی دریای خزر دما 3 تا 5 درجه کاهش می‌یابد. سازمان هواشناسی اعلام کرده سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری احتمال وقوع باد و گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام وجود دارد.

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی وزارت راه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وزارت راه سازمان هواشناسی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

امین دریافر امروز ششم اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهند داشت.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

دریافر بیان کرد: با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثناء ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز هشت درجه سانتیگراد بود و در گرم ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، گفت: همچنین امروز لاله زار با دمای صفر درجه، سردترین و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ گرم‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران