Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:17:10 GMT

فوتبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۴۷۰۴

فوتبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

حسین نیرویار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی فوتبال امید کشور از امروز به مدت سه روز در هتل ملی المپیک تهران پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: این اردو برای آماده‌سازی به منظور شرکت در مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این اردو با حضور ۵۰ بازیکن و در ۲ مرحله ۲۵ نفره برگزار می‌شود و بر اساس فهرست اعلامی فدراسیون فوتبال این نفرات باید خود را به کادر فنی تیم امید در محل هتل آکادمی فوتبال معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان غربی گفت: زینالی کاپیتان سابق تیم فوتبال ۹۰ ارومیه بوده و امسال با تیم لیگ برتری سپاهان اصفهان قرارداد سه ساله منعقد کرده است.

به گزارش ایرنا این بازیکن جوان و آینده دار ۲۰ سال سن دارد و فصل گذشته پس از درخشش در بازی‌های لیگ دسته یک کشور توانست نظر تیم‌های مطرحی همچون استقلال تهران، پرسپولیس تهران و نیز سپاهان اصفهان را جلب کرد اما در نهایت به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

طی سال گذشته امیر ارسلان عین الله زاده، وحید علیزاده، ائلیار رحمانی، متین محمدی، آرمان سوداگر، پوریا بابازاده و آرمان نیک روش از آذربایجان غربی به اردوهای مختلف تیم‌های ملی نوجوانان و نونهالان دعوت شدند.
آذربایجان غربی طی سه سال اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است به طوری که طی ۲ سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.
امسال و سال گذشته نیز هدیه حسن زاده، سمیرا محمدی، سحر محمدزاده، نگار آیرم و مریم یکتایی به اردوهای متعدد تیم ملی فوتبال بزرگسالان، جوانان و نونهالان بانوان دعوت شدند.
همچنین محمدرضا آزادی، فوتبالیست اهل نقده در ترکیب تیم ملی زیر ۲۳ سال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور داشت.

۷۱۵۶/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!

مدافع میانی تیم سپاهان در تعطیلات زمستانی در لیست خرید باشگاه استقلال قرار داشت، اما باشگاه سپاهان در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرد: هیچ کدام از بازیکنانش را برای حضور در استقلال آزاد نخواهد کرد. استقلال علاوه بر محمد دانشگر بازیکنانی، چون امید نورافکن، فرشاد احمد زاده، امید نورافکن و ... را هم می‌خواست.

محمد حسین مرادمند در بازی با شمس آذر بعد از اینکه روی کرنر ابوالفضل جلالی و با ضربه سر دروازه تیم میهمان را باز کرد، مدل محمد دانشگر شادی کرد. به نظر می‌رسد همبازی قدیمی دلش برای محمد دانشگر تنگ شده است. اما شاید قضیه جدی‌تر از این تصور باشد. استقلال محمد دانشگر را می‌خواهد و محمد دانشگر هم مایل است بار دیگر به اردوی آبی‌ها بر گردد. به خصوص که در سپاهان نتوانست جام قهرمانی لیگ برتر را لمس کند و فشار‌های زیادی را طی دو فصل اخیر تحمل کرد.

محمد دانشگر که به دلیل اختلاف با فرهاد مجیدی اردوی آبی‌ها را ترک کرده بود، حالا برای بازگشت به استقلال یک بهانه قوی هم دارد. اینکه استقلال زیر پوشش اسپانسر رفته و در فصل آینده بر خلاف همه دوران حیات نظام مالی منظبی خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی 

tags # استقلال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران