Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فاتح بادپروا در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در نظر دارد به منظور معرفی هرچه بهتر و بیشتر جاذبه های فرهنگی گردشگری و اقتصادی شهرستان مریوان، مسابقه تهیه کلیپ صوتی و تصویری را با محوریت جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدت زمان این کلیپ بایستی حداکثر ۶۰ ثانیه باشد، عناون کرد: ارسال آثار فوق به معنی موافقت صاحب اثر با استفاده و انتشار اثر توسط دبیرخانه است.

دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با بیان اینکه به آثار برتر جوایز نقدی اهدا می شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ تیرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس مریوان مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 08734594567 و 09183753186 تماس حاصل نمایند.

بادپروا به فراخوان جشنواره نیز اشاره و اضافه کرد: موضوع این جشنواره آزاد و محورهای مورد تاکید تئاتر خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی عبارت از وفاق و انسجام اجتماعی، ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، موضوعات شهروندی و معضلات شهری، محیط‌زیست، منابع‌طبیعی و ثروت‌های ملی با تأکید بر حفظ جنگل‌ها، ترویج هنر دینی و آموزش مفاهیم ارزشی و شناسایی استعدادها با تأکید بر زندگی و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص)، ترویج فرهنگ صلح و دوستی و احترام متقابل بین ملت‌ها و آگاهی‌بخشی و دانش‌افزایی درباره آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، بیکاری، طلاق و تلاش در پیشگیری از این آسیب‌ها است.

وی با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی شهریورماه امسال در هشت بخش برگزار می شود، یادآور شد: بخش های این جشنواره شامل مسابقه ایران، دیگرگونه‌های اجرایی، نمایش‌های آیینی و سنتی، مسابقه تئاتر ملل، تئاتر کودک و نوجوان، مهمان (برگزیده جشنواره‌های سراسری تئاتر خیابانی)، پژوهش و کارگاه‌های آموزشی در مریوان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان تئاتر خیابانی مریوان فرهنگ و ارشاد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»