Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@17:58:49 GMT

آزمون بزرگ برای آقای وزیر/فتونیوز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۳۱۸

آزمون بزرگ برای آقای وزیر/فتونیوز

سوال مهم درباره داماد شریعتمداری وجود دارد که به طرح شفافیتی که شریعتمداری تا میزان بالایی به آن تاکید می کند ارتباط دارد و آن این است که شریعتمداری نسبت به اتهامات دامادش در دادگاه چه نظری دارد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شعار شفافیت از جمله شعارهای مهمی است که متاسفانه با بازی رسانه‌ای برخی به حاشیه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفافیت از جمله موارد مهمی است که اگر در کشور به خوبی در حوزه‌های مختلف مدیریتی انجام شود، بسیاری از فسادها و کم کاری‌ها خود به خود حذف می شود. اینکه مدیران خود را در یک اتاق شیشه ای ببیند که همواره با نظارت مردمی و رسانه‌ای روبرو هستند راندمان کاری آنان بالا می رود و تا حدود بسیار زیادی فسادهای مختلف اداری و مدیریتی رفع می شود. 

«محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله مدیران دولتی است که بسیار بر شعار شفافیت تاکید می کند اما به قولی باید پرسید که آقای وزیر خود چه میزان به این شعاری که داده پایبند است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • پنجره‌ای رو به شفافیت