Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:31:24 GMT

پاریسی‌ها به دنبال انتقام از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۴۸۷

پاریسی‌ها به دنبال انتقام از بارسلونا

باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال انتقام از بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی با هزینه مبلغی نجومی است.

به گزارش مشرق، نشریه موندو دپورتیوو اسپانیا خبر داد که باشگاه پاریسن ژرمن خودش را برای انتقام اقتصادی از بارسلونا آماده کرده است.

باشگاه پاریسی با منابع مالی بدون محدودیت وارد رقابت در نقل و انتقالات تابستانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه بارسلونا در جذب دی یونگ و گریژمان پاریسی‌ها را ناکام گذاشت این بار باشگاه فرانسوی با مبلغ نجومی به دنبال ناکام کردن آبی-اناری‌ها است.

بیشتر بخوانید:

خواسته مسی از سران بارسا: نیمار را برگردانید!

دلیخت، مدافع آژاکس مورد نزاع بارسلونا و پاری سن ژرمن قرار گرفته است. باشگاه اسپانیایی برای جذب این مدافع جوان پیشنهاد دستمزد سالیانه ۶ میلیون یورو داده اما باشگاه پاریسی با پیشنهاد ۱۲ میلیون یورویی به دنبال وسوسه کردن او و شکست بارسلونا است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری بارسلونا پاریسن ژرمن فوتبال لالیگا لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏

به گزارش "ورزش سه"، جونگ وو یونگ، هافبک تهاجمی/وینگر 24 ‏ساله اهل کره جنوبی وقتی امروز به عنوان یار تعویضی برای ‏اشتوتگارت وارد زمین شد انگیزه زیادی داشت تا از بایرن مونیخ انتقام ‏بگیرتد.‏

جونگ که سال 2017 از کشورش کره به تیم زیر 19سال بایرن پیوسته ‏بود در فصل بعد به تیم اصلی بایرن پیوست و دو بازی هم برای این ‏تیم انجام داد. ولی باواریایی‌ها از عملکرد این ستاره کره‌ای راضی ‏نبوده و او را به تیم دوم بایرن فرستادند. ‏

او سپس به فرایبورگ رفت، بار دیگر به بایرن برگشت ولی دوباره به ‏تیم دوم فرستاده شد و چاره‌ای جز بازگشت به فرایبورگ نداشت. ‏جونگ تابستان گذشته به اشتوتگارت پیوست و امروز اولین بازی‌اش ‏را با پیراهن این تیم مقابل بایرن انجام داد. ‏

درحالیکه هفت دقیقه به پایان مانده بود ستاره کره‌ای اشتوتگارت ‌‏که ‏سابقه بازی در بایرن را داشت دروازه مونیخی‌ها را باز کرد. جونگ ‌‏وو ‏یونگ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود ارسال عالی ‌‌‏اموومپا به تیر دوم را با ضربه سری محکم به طرف دروازه فرستاد. ‌‌‏توپ به نویر برخورد کرد ولی قدرت ضربه به حدی بود که از دست ‌‌‏نویر کاری ساخته نبود.

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است