Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:42:30 GMT

فرماندار امیدیه خواستار برخورد با هنجارشکنان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۶۸۳

فرماندار امیدیه خواستار برخورد با هنجارشکنان شد

سید مهران رفیعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با ابراز تاسف از برگزاری چنین رخدادی، افزود: این گونه برنامه ها در شان و منزلت شهرستان امیدیه نیست.

وی با اشاره به اینکه به هنجار شکنان در این شهر اجازه عرض اندام داده نمی شود، گفت: به عنوان فرماندار با هرشخص که مسبب این موضوع بوده برخورد قانونی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای تامین شهرستان امیدیه خاطرنشان کرد: علاوه بر این درصورتی که مسئولان مربوطه در این خصوص نظارت لازم را نداشته اند با آنها نیز برخورد جدی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری از نیروی انتظامی و اداره اماکن عمومی این شهرستان خواسته تا در این رابطه تحقیقات گسترده ای را انجام دهند، افزود: گزارش این تحقیقات باید به فرمانداری و دادستان عمومی و انقلاب امیدیه ارایه و با متخلفان و هنجار شکنان برخورد جدی صورت بگیرد تا در آینده شاهد چنین مواردی در این شهرستان شاهد نباشیم.

** هشدار جدی دادستان امیدیه به هنجار شکنان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه نیز در این خصوص با اشاره به پخش و انتشار کلیپ در فضای مجازی مبنی بر اجرای شوی لباس در بام شهر در محدوده پارک کوهستان امیدیه، گفت: در اجرای این شوی لباس یک سری اتفاقات خلاف عرف، شرع و قانون رخ داده و این اتفاقات مذموم و غیر قابل دفاع است و برخورد نکردن با این قبح شکنی موجب تکرار و تداوم این گونه رفتار خواهد شد.

به گفته ارسلان کریمی، پس از دریافت اطلاعات اولیه نسبت به تعطیلی مجموعه بام شهر امیدیه اقدام شده است.

وی افزود: همچنین دستور تحقیقات و تشکیل پرونده صادر شده و به طور قطع با هنجار شکنان، مسببان و اجرا کنندگان در هر منصب و مقامی که باشند برخورد قانونی و قضایی صورت می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه ادامه داد: ما با تبلیغات و شادی مردم مخالف نیستیم اما چنین فعالیت هایی باید در چارچوب قوانین و توجه به شرایط عرفی و فرهنگی هر جامعه باشد.

کریمی یادآور شد: بافت مذهبی و فرهنگی شهرستان امیدیه هنجارشکنی و قبح زدایی در مسایل اجتمایی را بر نمی تابد و این گونه رفتارها با واکنش تند مردم متدین و اقشار فرهیخته و به تبع دستگاه قضایی روبه رو خواهد شد.

* هیچگونه مجوری برای اجرای برنامه در بام شهر صادر نشده

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نظارت بر اماکن عمومی از حیطه وظایف این اداره نیست، گفت: با توجه به نامه اتحادیه عکاسان شهرستان مبنی بر عکاسی از کودکان توسط یکی از استودیو های دارای پروانه کسب آن اتحادیه در مکان رستوران بام شهر و از آنجا که رستوران ها و کافه ها زیر نظر اداره اماکن هستند موضوع به آن اداره ارجاع شد.

مهدی درویش در این باره افزود: هیچگونه مجوزی در خصوص برگزاری برنامه مذکور از طرف این اداره صادر نشده است.

وی با همچنین با محکوم کردن حرکت های ساختار شکنانه، بیان کرد: در صورت سوء استفاده برگزار کنندگان از نام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه، در خصوص پیگیری از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد شد.

شهرستان امیدیه در جنوب شرق خوزستان واقع است.

۹۹۳۱ / ‏‬ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان خوزستان دستگاه قضائی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جواد تقی زاده گفت: باهدف کاهش حوادث جاده ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود.


وی افزود:  با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث متعدد خودرویی و در نتیجه خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، تکمیل این قسمت از جاده به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه‌ای بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مهندسی و ساختمان شرکت اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد