Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایان کارامادی ظهر امروز شنبه بعداز پیروزی تیمش برابر چین تایپه در بازی اول روز دوم رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که در تبریز برگزار می‌شود، در نشست خبری به خبرنگاران گفت: بازیکنان ما بهترین عملکردشان را دارند که این برای من مهم است و از آنها تشکر می‌کنم، فردا نیز برابر عراق می‌خواهیم با تمام قدرت کار کنیم و پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام تمرکزمان را روی عراق می‌گذاریم، افزود: عراق تیم خوبی است و آنها در دوره قبل نایب قهرمان شدند، قطعاً بازی سختی مقابل این تیم داریم و می‌خواهیم در این بازی پیروز شویم.

وی از انگیزه بالای بازیکنانش نیز سخن گفت و افزود: انگیزه یکی از مهمترین عوامل پیشرفت ما است، امروز انگیزه بالایی داشتیم و پیروز شدیم. نیاز داریم که برای بازی با عراق سطح تیم‌مان را بالا ببریم.

سرمربی تیم فوتسال امید اندونزی سپس در خصوص بازی امروز تیمش برابر چین تایپه گفت: از این نتیجه خوشحال هستم، ولی امروز بازیکنان کمی عصبی ظاهر شدند که در این سطح موضوع طبیعی به حساب می‌آید.

گفتنی است اولین مسابقه روز دوم رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز با برتری تیم اندونزی و صعود این تیم به مرحله بعدی به پایان رسید.

دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا که از ظهر روز گذشته آغاز شده و تا اول تیر ۱۳۹۸ به میزبانی شهر تبریز در سالن پورشریفی برگزار می‌شود، امروز با یک مسابقه آغاز شد.

امروز دو تیم چین تایپه و اندونزی به مصاف هم رفتند و این دیدار با برتری تیم اندونزی به پایان رسید تا تیم چین تایپه با این شکست اولین تیم حذف شده مسابقات فوتسال آسیا در تبریز باشد.

این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع اندونزی به پایان رسید تا با این نتیجه صعود اندونزی و حذف چین تایپه از مسابقات قطعی شود.

ظهر فردا یک شنبه تیم‌های عراق و اندونزی برای سرگروهی به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 4641279

منبع: مهر

کلیدواژه: اندونزی تبریز مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر