Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: 20میلیارد و 211میلیون تومان کمک بلاعوض به مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، محمدتقی زمانی نژاد ظهر امروز در خصوص پرداخت کمک های بلاعوض به سیل زدگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق ارزیابی های کارشناسان بنیاد مسکن استان سیل به 21هزار و79واحد مسکونی  شامل 13 هزار و 646 واحد روستایی و هفت هزار و 433واحد مسکونی شهری خسارت وارد کرده که از این تعداد هفت هزار و 554 واحد احداثی و 13هزار و 525 واحد هم تعمیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بیان اینکه تاکنون پرونده 11هزار و 450 متقاضی ساخت و تعمیرات به بانک های عامل معرفی شده اند، از عقد قرارداد بانک ها با هزار و 382 مالک خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان تصریح کرد: تاکنون 842 واحد آواربرداری، یکهزار و 6 واحد پی کنی، 116واحد فونداسیون، 30 واحد اجرای ستون انجام شده و پنج واحد هم به بهره برداری رسیده است.

زمانی نژاد خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم انعقاد قرارداد با بانک ها شتاب بیشتری  بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان