Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرسپولیس گفت: سر حرفم ماندم و بدون هیچ حرف پس و پیش، بدون شرط و شروطی خاص، قراردادم با پرسپولیس را برای سه فصل آینده تمدید کردم. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده پس از تمدید قرارداداش با پرسپولیس به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نیازی به فکر کردن نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستم چه می‌خواهم. قبل از این هم گفته بودم و با هواداران هم وعده کرده بودم که می‌مانم و قراردادم را تمدید کردم.

وی درباره این که عنوان می‌شد از قطر پیشنهاد داشت ولی باز هم اولین قرارداد را با پرسپولیس منعقد کرده است، عنوان کرد: از قطر پیشنهاد خوبی داشتم ولی علاقه و احساس تعهد من نسبت به پرسپولیس، بیشتر است. نه پرسپولیس می‌خواست من را به خاطر پول از دست بدهد و نه من می‌خواستم برای پول از پرسپولیس بروم و تیم را تنها بگذارم.

خلیل‌زاده تصریح کرد: باشگاه می‌خواست قرارداد را تمدید کنیم و این برای من کافی بود تا پای قرارداد جدید بنشینم بدون آنکه بخواهم ناز کنم. قبلا هم این کار را کرده‌ام. برای این با هم بودن، هم من و هم باشگاه از یک پول خوب گذشتیم و حالا خوشحالم. برنامه بعدی من رفتن به تیم ملی از پرسپولیس و پس از کسب چهارمین قهرمانی در لیگ است.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: انتظارات از ما بالا رفته است ولی ما از عهده‌اش بر می‌آییم. سال قبل هیچ‌کس فکر نمی‌کرد با آن شرایط محرومیت قهرمان شویم، اما هم قهرمان شدیم و هم تا فینال آسیا رفتیم. من با این قرارداد حالا حالاها در پرسپولیس هستم و پرسپولیس هم به امید خدا با حمایت هواداران حالا حالاها قهرمان خواهد بود.

تمدید قرارداد خلیل‌زاده با پرسپولیس + عکس

 

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد

باشگاه بارسلونا به زودی تمدید قرارداد کاپیتان کهنه‌کار خود را اعلام خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ تصمیم باشگاه بارسلونا برای حفظ کاپیتان سرخیو روبرتو قطعی شده است و قرارداد او به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

طبق ادعای نشریه کاتالان این احتمال وجود دارد که خبر تمدید قرارداد روبرتو حتی پیش از پایان فصل جاری اعلام شود. مهمترین دلیل بارسلونا برای انجام این کار، رضایت کادر فنی و همین‌طور دکو مدیر ورزشی باشگاه، از عملکرد بازیکن 32 ساله اسپانیایی در ماه‌های اخیر و تأثیر مثبت او روی رختکن تیم به عنوان یک رهبر بوده است. در همین حال تصمیم ژاوی هرناندس برای ماندن در کادر فنی بارسلونا برای یک فصل دیگر هم روبرتو را بیش از پیش برای ادامه دادن به کارش در کاتالونیا متقاعد کرده است.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

او در این خصوص به اسپورت گفت: همه ما تا پای جای حامی کادر فنی هستیم. رابطه میان بازیکنان و اعضای کادر فنی در رختکن بسیار خوب است. همگی داریم خوب کار می‌کنیم و به نظرم ماندن ژاوی بهترین گزینه بود. متأسفانه امسال جام نبردیم اما فکر می‌کنم با ادامه کار ژاوی و تیمی که داریم، فصل آینده بتوانیم برای بردن همه جام‌ها تلاش کنیم.

در تمدید قرارداد سرخی روبرتو مسئله پول مطرح نبوده است - مانند دیگر قراردادهایی که اخیراً تمدید شد - و یکی از دلایل اصلی که روبرتو را به ماندن متقاعد کرد، بازی در ورزشگاه تازه بازسازی شده نوکمپ است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. او پیش از این برای بازی در MLS ابراز علاقه کرده و به نظر می‌رسد که صرفنظر از اتفاقی غیرمنتظره، او در پایان فصل آینده راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند