Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمست آغاز به کار طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی قم در این مراسم فصل تابستان را فرصتی مناسب برای جوانان دانست تا با فراگیری مهارت‌های مختلف به خودباوری برسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛در این طرح ۳۷ رشته در زمینه‌های فنی حرفه ای، فرهنگی هنری، امداد و نجات، رایانه و امثال آن به علاقه‌مندان آموزش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این مراسم با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۴ هزارنفر در این دوره‌ها شرکت کردند گفت: هدف گذاری امسال جمعیت هلال احمر، آموزش بیش از ۵۰ هزار نفر است.

آقای سرمست با تصریح بر اینکه در مدارس و دانشگاه‌ها فرایند مسئولیت پذیری، تصمیم گیری و مهارت آموزی به خوبی آموزش داده نمی‌شود یادآور شد: برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی می‌تواند تا حدودی این خلا را پر کند.

آقای سرمست استاندار آغاز به کار طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی قم در این مراسم فصل تابستان را فرصتی مناسب برای جوانان دانست تا با فراگیری مهارت‌های مختلف به خودباوری برسند.

استانداربر ضرورت توجه جدی به دغدغه جوانان نیز تاکید کرد و گفت: مدیریت زمان، مقابله با استرس و آموزش نه گفتن به جوانان از مسائل مهمی است که باید در کلاس‌های فصل تابستان مورد توجه باشد.

در این مراسم از اعضای فعال جوانان هلال احمر در برنامه‌های نوروزی و کمک به سیل زدگان تجلیل شد.

آقای سرمست همچنین از مجموعه امدادی و ورزشی هلال احمر قم بازدید و در جریان نقاط قوت و ضعف این مجموعه قرار گرفت.

استاندار از تقویت امداد هوایی را نیز از برنامه‌های جدی استان برشمرد و از امکانات جدید هلال احمر بازدید و با تعدادی از پرستاران ویژه زمان بحران گفتگو کرد.

آقای سرمست به موقعیت ویژه جغرافیایی قم اشاره کرد و گفت: بخشی از ماموریت‌های هلال احمر به دلیل همین موقعیت است و ضروری است امکانات بیشتری به قم اختصاص یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم  از راه اندازی ۲ پایگاه امداد جاده‌ای در سال جار‌ی خبر داد و با اشاره به نیاز استان به آشیانه دائم برای بالگرد امداد هوایی گفت: در صورتی که مجموعه فعلی هلال احمر در جاده قدیم قم تهران گسترش یابد این مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

آغاز به کار طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: ۱۵ پایگاه امدادی در استان در دست احداث است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

محمد قدمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیشگیری از کم کردن حوادث احتمالی در استان، اظهار کرد: در بحث پیشگیری از وقوع حوادث جمعیت هلال‌احمر لرستان، در کنار ستاد مدیریت بحران استان اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی اضافه کرد: در لرستان ۱۵ پایگاه امدادی در دست احداث است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آنها نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: برای تامین این اعتبار درخواست داریم مدیریت بحران کشور همکاری لازم را با جمعیت هلال‌احمر کشور داشته باشد.

قدمی بیان کرد: همچنین علاوه بر پایگاه‌های مذکور، پنج پایگاه امدادی دیگر مورد نیاز استان است و البته از محل اعتبارات استانی مدیریت بحران رقم اندکی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: برای برای سرعت بخشیدن به تکمیل این پنج پایگاه امدادی به اعتبارات ویژه‌ای نیاز است و هم‌اکنون بین ۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اضافه کرد: همچنین نیازمند اعتباراتی برای تجهیزات انفرادی هستیم.

قدمی در ادامه با بیان اینکه فضای فیزیکی که در اختیار داریم نسبت به جمعیت هر شهرستان دو درصد است، تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها همچون رومشکان، چگنی و معمولان انبار اقلام نداریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده