Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ درحالی که خبر خودکشی عبدالرضا داوری در رسانه‌ها خبرساز شده اما اطرافیان احمدی نژاد از این خبر اظهار بی اطلاعی می کنند.

عبدالرضا داوری که طی روزهای اخیر به واسطه توییت‌های افشاگرانه همسرش در مرکز توجهات و اخبار قرار گرفته بود امروز بار دیگر و در پی انتشار خبری مبنی بر خودکشی او خبر ساز شد. خبری که البته هنوز صحت آن تایید یا رد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور و برای کسب اطلاعات موثق با چند تن از نزدیکان تیم احمدی‌نژاد تماس گرفتیم که آنها از این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند.

 

در این زمینه محمدرضا میرتاج‌الدینی که زمانی معاون پارلمانی احمدی‌نژاد بود در پاسخ به صحت و سقم این خبر گفت: چطور می توانم خبری داشته باشم، چون من ارتباطی با این ها ندارم نمی توانم خبری داشته باشم.

 

علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی نژاد نیز ، گفت: هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

 

بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به حلقه احمدی نژاد نیز با بیان اینکه این خبر را به نقل از رسانه ها شنیده است از اصل این خبر اظهار بی اطلاعی کرد.

 

منبع: خبرآنلاین

برچسب ها: عبدالرضا داوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: عبدالرضا داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است