Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری ظهر شنبه در آئین افتتاح پروژه بره پرواری ۱۰۰۰ رأسی در روستای ظفر آباد و پروژه گلخانه سبزی و صیفی‌جات در روستای فهرومند نهاوند اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۵۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از ردیف اعتبارات استانی هزینه شده است.

ناصری بابیان اینکه سوددهی در فعالیت‌های صنعتی شهرستان نهاوند انگیزه سرمایه‌گذاری در دیگر بخش‌های تولیدی را مضاعف می‌کند، گفت: این تسهیلات از بخش اعتبارات اشتغال روستایی که سال گذشته برای طرح‌های اشتغال‌زایی شهرستان مصوب شده بود تأمین‌شده و با آورده سرمایه‌گذار منجر به تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان نهاوند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان نهاوند اضافه کرد: با توجه به اینکه طرح‌های مورد بهره‌برداری جهاد کشاورزی در ۱۲ روستا قرار دارد بیش از ۱۰۰ خانوار از عوائد و نتایج این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند و برای ۹۰ نفر نیز اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی به طرح‌های قابل بهره‌برداری کشاورزی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: از دیگر طرح‌هایی که در هفته جهاد کشاورزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد ۵ واحد بره پرواری با مجموع یک‌هزار و ۸۰۰ رأس دام و دو واحد گلخانه سبزی و صیفی به مساحت ۲۷ هزار هکتار است.

کد خبر 4641167

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی بهبهان گفت:امسال ۴۲۰۰ اراضی آبی و ۴۰۰ هکتار اراضی دیم شهرستان بهبهان زیر کشت کلزا رفته است.

لاله نیرومند افزود: ازشروع فصل برداشت دانه روغنی کلزا در بهبهان تاکنون افزون بر ۷ هزار تن کلزا برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود افزون بر ۹۰۰۰ تن دانه کلزا از مزارع زیر کشت این محصول در شهرستان بهبهان برداشت شود.


  مدیر جهاد کشاورزی بهبهان اظهار کرد: کارخرید دانه روغنی کلزا همزمان با برداشت در چهارمرکز در بخش‌های مرکزی وزیدون آغاز  وتاکنون ۷۶۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.



دیگر خبرها

  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند