Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:20:25 GMT

سرپرست دانشگاه یزد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۸۶۲

سرپرست دانشگاه یزد منصوب شد

به گزارش روز شنبه دانشگاه یزد، در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند دکتر برید لقمانی، ابراز امیدواری شده با بهره مندی از تجارب اعضای هیأت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه یزد بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس و مأموریت‌های تعیین شده برای دانشگاه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برید لقمانی متولد سال ۱۳۵۱ در شهر یزد، مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه صنعتی اصفهان و مدارک کارشناسی ارشد و دکترای خود را نیز در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه شهید باهنر کرمان دریافت کرده است.

وی از مهر ماه ۱۳۸۰ همکاری خود را با دانشکده ریاضی دانشگاه یزد آغاز کرده و اکنون استاد پایه ۲۲ این دانشگاه است.

از سوابق اجرایی بریدلقمانی می‌توان به مدیر گروه علوم کامپیوتر، معاون پژوهشی مجتمع علوم، معاون آموزشی پژوهشی دانشکده ریاضی، رئیس دانشکده ریاضی، دبیر هیأت ممیزه، عضو هیأت اجرایی جذب و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات محمدصالح اولیا رئیس سابق دانشگاه یزد در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد، اولیا هفته گذشته با حکم رضا اردکانیان وزیر نیرو، به عنوان معاون تحقیقات و منابع انسانی این وزارتخانه منصوب شد.

آئین معرفی سرپرست جدید و تکریم رئیس سابق دانشگاه به زودی برگزار می‌شود.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت، ۶۸ مرکز آموزش عالی و حدود یکصد هزار دانشجو دارد که از این تعداد، حدود ۱۴ هزار نفر در دانشگاه یزد تحصیل می‌کنند.

دانشگاه یزد افزون بر ۴۰۰ عضو هیأت علمی و ۱۰۰ رشته تحصیلی دارد.

۷۵۳۲/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه سیرجان، فرماندار، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان، اعضای کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، حجت الاسلام ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام  عباس مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان، از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام سعید شهابی، رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان قدردانی کرد و گفت: تبلیغ فرهنگ دینی، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به توسعه ارتباطات و دستیابی به امکانات نوین تبلیغی و ارتباطی ایجاد شده بر لزوم استفاده از این ابزار‌ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی و  حجت الاسلام شیخ ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد.

حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد