Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@05:58:35 GMT

احمد خاتمی: افتخار می‎کنیم «آخوندحکومتی» هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۰۸۰

احمد خاتمی: افتخار می‎کنیم «آخوندحکومتی» هستیم

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیون انقلابی از انقلاب با آوردن تعبیر «آخوند حکومتی» اظهار کرد: ما افتخار می کنیم سرباز نائب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم چرا که تنها گذاشتن نائب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید احمد خاتمی در دیدار با فرمانده و اعضا شورای فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل تیپ 83 تثبیت روحیه جهادی بود اظهار داشت: سازماندهی طلاب جهادی به خصوص بعد از جنگ جایی خالی بود که توسط تیپ 83 پر شد و اگر این طلاب جهادی توسط تیپ 83 سازماندهی نمی شدند چه بسا پراکنده شده و از ظرفیت آنان استفاده بهینه نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو جامعه مدرسین حوزه عملیه قم افزود: الحمدلله تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) از باب ( لَّمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَی ٱلتَّقْوَی مِنْ أَوَّلِ یَوْمٍ أَحَقُّ أَن تَقُومَ فِیهِ ) از ابتدا مخلصانه این تشکیلات جان گرفت و الحمدالله مخلصانه ادامه پیدا کرد و کسانی که با اصل انقلاب میانه ندارند طلاب انقلابی و تیپ امام جعفر صادق (ع) را نمی پسندند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیون انقلابی از انقلاب با  تعبیر آوردن به «آخوند حکومتی» اظهار کرد: ما افتخار می کنیم سرباز نائب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم چرا که تنها گذاشتن نائب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پایان با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب و تحقیر آمریکا اظهار کرد: صلابت امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت تشیع بود ما افتخار می کنیم سرباز این آقا باشیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سید احمد خاتمی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است