Web Analytics Made Easy - Statcounter

تدابیر سازمان لیگ برای حل مشکلات فصل گذشته.

طرفداری- سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص برگزاری مناسب و شایسته مسابقات باشگاهی فوتبال ایران اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، بعد از نشست امروز جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ اطلاعیه ای در خصوص برگزاری مسابقات باشگاهی در فصل آینده به شرح زیر صادر کرد:

با توجه به اتفاقات اخیر در برگزاری مسابقات فوتبال در هفته پایانی لیگ برتر خلیج فارس و مسابقات پایانی جام حذفی و با عنایت به تاکیدات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و وفق مصوبات جلسه اخیر کمیسیون تامین نظم و امنیت مسابقات ورزشی شورای امنیت معطوف به نامه مورخ ۱۳۹۸/۳/۲۵ دبیر محترم شورای امنیت کشور ، بدینوسیله مصوبات و الزامات مورد نظر بشرح زیر جهت رعایت دقیق آن در ورزشگاهها اعلام می گردد تا بصورت کاملاً جدی و پیگیرانه توسط باشگاهها ، اجرایی و عملیاتی گردد، بدیهی است سازمان لیگ بصورت کاملاً مصمم ، در نظر دارد امور مذکور را قاطعانه نظارت، کنترل و پیگیری نماید و در صورت عدم تحقق موارد یاد شده ، مسابقات تیم میزبان تا رفع مشکلات مذکور به نزدیکترین ورزشگاه استاندارد شهرستان همجوار و دارای امکانات تائید شده توسط سازمان لیگ منتقل خواهد شد و سازمان لیگ هیچ استثنایی نیز در این خصوص قائل نمی باشد.

۱- پیوست امنیتی ، ابلاغی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ناظر به مقررات و آئین نامه های فیفا و کنفدراسیون آسیا ، توسط باشگاهها بطور الزامی رعایت و اجرایی شود.

۲- فرآیند بلیط فروشی توسط باشگاه ها و با کنترل و نظارت سازمان لیگ بطور صددرصد مکانیزه و الکترونیکی و اینترنتی با احراز هویت کد ملی برای تماشاگران و هواداران فوتبال و جانمائی با درج شماره صندلی (ناظر به مصوبه شورای امنیت کشور) برابر آئین نامه ابلاغی سازمان لیگ ، انجام شود 

۳- مشکلات زیر ساختی در حوزه ایمنی و امنیتی ورزشگاه و خدمات عمومی و رفتارهای هواداران برابر آئین نامه و مقررات موجود، از قبیل نصب صندلی و شماره گذاری ، بلوک بندی استادیوم ، ایمن سازی راهروها، ورود و خروج در شرایط عادی و اضطراری ، نصب دوربین های مدار بسته، ایجاد اتاق نظارت و کنترل، سیستم اطفاء حریق ، پیش بینی تخلیه اضطراری ، محوطه سازی پارکینگ ها ، ایجاد ویاتقویت امکانات رفاهی تا قبل از برگزاری مسابقات فصل پیش رو ، گیت گذاری مبادی ورودی استادیوم ها برابر (بند ۲ مصوبه شورای امنیت کشور) و آئین نامه های ابلاغی سازمان لیگ رفع نقص گردد.

از کلیه باشگاههای محترم تقاضا دارد تمامی ابعاد موارد ابلاغ شده توسط شورای امنیت کشور با همکاری مقامات مسئول محلی اقدام نموده تا مشکلی برای میزبانی آنها حاصل نشود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد

مسابقات فوتبال گروه دوم مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور از گروه دوم با شرکت ۵ تیم از عصر دیروز ۱۶ اردیبهشت ماه با برگزاری ۲ دیدار در محمودآباد آغاز شد.

در این رقابت‌ها تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد، مدت ۶ روز به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در دیدار افتتاحیه این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در شهرآورد مازندرانی به تساوی بدون گل دست یافت.
 
تیم اول گروه دوم مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کند.

تیم دوم رقابت‌ها سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌کند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا