Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:20:12 GMT

کی روش: آرزویم هدایت تیمی از آمریکای جنوبی بود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۴۶۰

کی روش: آرزویم هدایت تیمی از آمریکای جنوبی بود

کی روش در آستانه تقابل با آرژانتین اظهار داشت: مهم ترین موضوع این است که اشتیاق زیادی برای بازی داریم و آماده تر از آماده هستیم؛ مشتاقانه در انتظار آغاز بازی مقابل آرژانتین هستیم؛ تیمی که بازیکنان بزرگی دارد.

وی در خصوص ترکیب تیمش تاکید کرد: تغییر غافلگیر کننده ای در ترکیب نخواهیم داشت؛ سرمربی آرژانتین سبک خودش را دارد و من هم سبک خودم؛ تمام بازیکنان استحقاق بازی کردن را دارند و ما ۲۳ بازیکن آماده در اختیار داریم؛ باید از تیم پزشکی که چند بازیکن را به موقع آماده بازی ها کردند، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همیشه رویای هدایت تیمی از منطقه آمریکای جنوبی را در سر داشتم؛ اینجا فوتبال معجزه است؛ در حال حاضر از اینکه کلمبیا این فرصت را در اختیار من قرار داد تا در کنار آنها باشم، احساس غرور می کنم؛ فردا فرصت بی نظیری برای کلمبیا است؛ نمی خواهیم بازنده باشیم اما برای رسیدن به این هدف باید بجنگیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کی روش آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!