Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «هلگا اشمید» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به منظور دیدار با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده است، عصر امروز - شنبه - با علی اصغر خاجی، دستیار وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفت و گو کرد.

طرفین در این دیدار با اشاره به توافقات استکهلم بین گروه های یمنی، و با در نظر گرفتن وضعیت وخیم انسانی در یمن، بر اجرای هرچه سریعتر این توافقات جهت پیشبرد روند سیاسی و حل و فصل بحران این کشور با توسل به راهکار سیاسی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استمرار رایزنی و تبادل نظر میان جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا برای کمک به حل مشکل مردم یمن از دیگر محورهای این دیدار بود.

به گزارش ایرنا، هلگا اشمید پیش از ظهر امروز هم با سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه درخصوص آخرین تحولات برجام گفت وگو کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران و اروپا یمنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین

معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفتگو پرداخت.

به گزارش فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است