Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:40:10 GMT

قم جور تهرانی‌ها را در اعمال خاموشی برق می‌پردازد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۵۲۴

قم جور تهرانی‌ها را در اعمال خاموشی برق می‌پردازد

معاون استاندار قم گفت: تعداد و ساعات خاموشی استان قم سال گذشته بسیار بیشتر از مناطق دیگر زیرپوشش برق منطقه‌ای تهران بود و قم جور تهرانی‌ها را در خاموشی برق متحمل شد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقات تلخ سال گذشته در اعمال خاموشی نباید در فصل گرم امسال تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی با انتقاد از رویه ناعادلانه اعمال خاموشی در تابستان سال 97 در قم گفت: شرکت برق منطقه‌ای تهران سال گذشته اعمال خاموشی در استان قم را بر محور عدالت انجام داد و برنامه خاموشی به‌صورت منطقی در استان اعمال نشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم ادامه داد: تعداد و ساعات خاموشی استان قم سال گذشته بسیار بیشتر از مناطق دیگر تحت پوشش برق منطقه‌ای تهران بود و قم به نحوی جور تهرانی‌ها را در خاموشی برق متحمل شد.

کاهش 14 درصدی مصرف برق ادارات شهرکرد در یک روز تعطیل; قطعی احتمالی برق  در تابستانپیش‌بینی 294 مگاواتی مصرف برق خراسان جنوبی در پیک تابستانکهگیلویه و بویراحمد| وسایل برقی در «بی تدبیری» مسئولان می‌سوزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم نیز تاکید کرد: درصورتی‌که ساعت کاری ادارات استان تغییر کند تا 60 مگاوات صرفه‌جویی در مصرف برق استان اتفاق می‌افتد.

مهدی آهنین‌پنجه خاطرنشان کرد: ادارات دولتی قم 10 درصد از کل برق مصرفی استان را مصرف می‌کنند، دستگاه‌های اداری قم روزانه 82 مگاوات برق مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم تصریح کرد: با تغییر ساعت کاری ادارات قم بخش مهمی از نیاز خانوارهای قمی به برق تأمین و احتمال خاموشی‌های با برنامه کاهش پیدا می‌کند.

آهنین‌پنجه با اشاره به سهم قم از برق منطقه‌ای تهران گفت: قم 9 درصد از برق، برق منطقه‌ای تهران را مصرف می‌کند، 20 درصد برق کشور در اختیار این شرکت است.

وی ادامه داد: درصورتی‌که قرار بر خاموشی با برنامه در کشور باشد باید مدیریت آن به استان واگذار شود تا آنالیز دقیقی از زمان و مکان‌های خاموشی تدوین شود.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند