Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@07:41:49 GMT

وعده مرکل برای افزایش بودجه ارتش آلمان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۰۹۹

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیار خوب است که در سال‌های اخیر ما بودجه نیروهای مسلح و امنیتی کشورمان را افزایش داده و سال آینده نیز به این روند ادامه خواهیم داد.

مرکل این خبر را در روز نیروهای مسلح آلمان داد. وی در ادامه از ۲۵۰ هزار سرباز و پرسنل به خاطر دفاع از همبستگی آلمان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان در نظر دارد خدمات نظامی خود را ارتقا دهد. در حال حاضر ارتش آلمان با کمبودهای تجهیزاتی و پرسنل مواجه است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه بواسطه عملیات وعده صادق یک پیام قوی به دشمنان ایران ارسال شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حقوق و منافع خود دفاع خواهد کرد و هیچ گونه تجاوزی مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.   وی افزود: این عملیات، علاوه بر نشان دادن اراده ملت ایران، نشانه‌ای از قدرت و استقلالی است که این ملت براساس اعتقادات انقلابی خود، به دست آورده است.   نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما ایرانی‌ها، در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.   میرتاج الدینی گفت: ایران از تهدیدات بین‌المللی ابایی ندارد و در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز، متحد و با نیروی اراده‌ی مردمی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح، به مقابله خواهد پرداخت.   این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت ایران تنها وظیفه دولت و نیروهای مسلح نیست، بلکه وظیفه همه ما به عنوان شهروندان ایرانی است، گفت: باید با همدلی در مقابل هر گونه تهدید و تجاوز، از دولت و نیروهای مسلح حمایت کنیم.   وی گفت: همانطور که رهبری فرمودند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود