Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@20:19:32 GMT

عمرالبشیر به زودی محاکمه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۹۴۷

عمرالبشیر به زودی محاکمه می‌شود

ساعت 24- دادستان کل سودان از ارجاع رئیس‌جمهور مخلوع این کشور برای محاکمه به دادگاه خبر داد.

به گزارش رویترز، دادستان کل سودان اعلام کرد، «عمر البشیر» رئیس‌جمهور مخلوع سودان بعد از پایان دوره تجدیدنظر که مدت آن یک هفته است، در دادگاه محاکمه خواهد شد.

دادستان کل تصریح کرد، تاکنون 41 پرونده قضایی علیه مقام‌های دولت مخلوع باز شده است و بازداشت متهمان طی هفته آینده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انجام تحقیقات بین‌المللی در خصوص حوادث متفرق کردن تحصن‌کنندگان را رد و اعلام کرد، کمیته تحقیقاتی که شورای نظامی تشکیل داده است، مورد قبول است و این ارتباطی به دادستانی ندارد.

شورای نظامی انتقالی نیز پیشتر مخالفت خود را با اجرای تحقیقات بین‌المللی درباره کشتار تحصنن‌کنندگان در مقابل مقر فرماندهی ارتش در خارطوم اعلام کرده بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: عمر البشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد