Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان عصر شنبه با صدور اطلاعیه ای خطاب به سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی غیر دولتی، شهرداری ها و موسسات آموزشی گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان ساعت کار اداری در هرمزگان در از ۲۶ تا ۲۸ خرداد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نازنین شیبانی ادامه داد: ساعت کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است، ضمن آنکه دانشگاه ها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نیستند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش رعایت نکردن صرفه جویی مصرف با دستگاه متخلف برخورد قانونی می‌شود.
شیبانی ابراز داشت: صداو سیمای مرکز خلیج فارس، همکاری لازم درخصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی و تشویق مردم به این کار با شرکت برق استان را در دستور کار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق صنایع و حوزه های تجاری در دوره زمانی یاد شده تاکید و موارد تخلف را به استانداری گزارش دهد.
۳۲۱۹ / ‏۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان هرمزگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی