Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@22:36:48 GMT

درآمد کلان ایوانکا ترامپ و همسرش در سال ۲۰۱۸!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۴۳۹

درآمد کلان ایوانکا ترامپ و همسرش در سال ۲۰۱۸!

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش «جرد کوشنر» در ۲۰۱۸ (یعنی دومین سال از ریاست جمهوری دونالد ترامپ) در حوزه املاک و مستغلات، سهام و اوراق قرضه چیزی بالغ بر ۱۳۵ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

افشای اطلاعات مالی این دو مشاور ارشد دونالد ترامپ از سوی کاخ سفید نشان داد سهام ایوانکا ترامپ در «هتل واشنگتن دی سی» در سال ۲۰۱۸ حدود ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۵ میلیون دلار برای او درآمد داشته است. این هتل که به یک مکان محبوب برای دیپلمات‌ها و لابیگران خارجی تبدیل شده است، هم اکنون در مرکز دو پرونده فدرال قرار دارد. در این پرونده‌ها آمده است ترامپ با سودجویی از هتل خود در واشنگتن دی سی، قانون اساسی را نقض کرده است.

همچنین ایوانکا ترامپ از طریق برند تجاری خود و فروش کیف‌های دستی، کفش و لوازم جانبی در سال گذشته میلادی دستکم ۱ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این در حالی است که ایوانکا در سال پیش از این دستکم ۵ میلیون دلار از این طریق درآمد داشت. ایوانکا ترامپ سال گذشته میلادی اعلام کرده بود قصد دارد شرکت حوزه مُد و پوشاک خود را تعطیل کند تا بتواند بیشتر بر روی کار‌های مربوط به کاخ تمرکز کند.

افشای اطلاعات مالی جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ هم نشان داد او از طریق املاک و مستغلات خود در نیویورک سیتی و همچنین سهامی که در شرکت املاک «کادر» دارد، در سال گذشته میلادی ۲۵ میلیون دلار درآمد داشته است.

این درحالی است که روزنامه گاردین ماه جاری میلادی اعلام کرد از زمان ورود جرد کوشنر به کاخ سفید، شرکت «کادر» مبلغ ۹۰ میلیون دلار کمک‌های خارجی از یک منبع نامعلوم دریافت کرده است.

یکی از املاک خانواده کوشنر که زیرمجموعه «شرکت‌های کوشنر» است، منبع اصلی درآمد این زوج در سال گذشته میلادی بوده است. کوشنر همچنین از طریق اجاره خانه‌های «پاک بیلدینگ» که در نزدیکی منهتن نیویورک قرار دارد، مبلغ ۶ میلیون دلار به جیب زده است. از میان منابع درآمد بیشماری که این زوج دارند، کتاب جدید ایوانکا ترامپ درباره زنان هم مبلغ ۲۶۳.۵۰۰ دلار در سال گذشته میلادی برای او درآمد داشته است.

به نوشته گاردین، به نظر می‌رسد جرد کوشنر میزان بدهی‌های خود را در سال گذشته میلادی کاهش داده است. وی تا پایان سال گذشته میلادی مبلغ ۲۷ میلیون دلار بدهی داشت. وام دهندگان اصلی جرد کوشنر بانک آمریکا، سیتی گروپ و دویچه بانک آلمان هستند. دویچه بانک همچنین یکی از وام دهندگان اصلی شرکت دونالد ترامپ محسوب می‌شود.

کاخ سفید روز گذشته (جمعه) اطلاعات مالی این دو مشاور ارشد دونالد ترامپ را در سال گذشته میلادی منتشر کرد. ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر همزمان با راهیابی دونالد ترامپ به کاخ سفید از مدیریت مستقیم کسب و کار‌های خصوصی خودشان کنار کشیدند تا بتوانند در کاخ‌سفید مشغول به کار شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: درآمد کلان ایوانکا ترامپ و همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل

ایتنا - شرکت اپل شدیدترین کاهش درآمد سه‌ماهه در یک سال را داشته، که بخش بزرگی از آن ناشی از افت فروش آیفون در چین بوده است.
این غول آمریکایی حوزه فناوری گزارش داد که درآمدش در سه‌ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۴ مبلغ ۹۰.۸ میلیارد دلار و سودش ۲۳.۶ میلیارد دلار بوده‌ است‌ــ که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشت.

به‌رغم افت فروش، بهای سهام اپل روز پنجشنبه پس از اعلام طرح این شرکت برای بازخرید ۱۱۰ میلیارد دلار از سهامش و افزایش ۴ درصدی سود سه‌ماهه پرداختی‌اش به سرمایه‌گذاران بالا رفت.

لوکا مایستری، مدیر مالی ارشد اپل، گفت: «با توجه به اطمینان ما به آینده اپل و ارزشی که در سهاممان می‌بینیم، هیئت مدیره اجازه داده است ۱۱۰ میلیارد دلار دیگر از سهام را بازخرید کنیم.»

«ما همچنین سود سه‌ماهه‌ سهاممان را برای دوازدهمین سال متوالی افزایش می‌دهیم.»

افت ۱۰درصدی فروش سال به سال آیفون در این سه‌ماهه به کاهش درآمد اپل دامن زد، و در چین شاهد افتی ۸ درصدی بود، که شدیدترین کاهش فروش تلفن‌های هوشمند شاخص این شرکت پس از آغاز همه‌گیری کرونا بود. 

تیم کوک، رئیس اپل، چین را «رقابتی‌ترین بازار جهان» خواند اما گفت «چشم‌انداز خوبی» از این کشور در بلندمدت دارد.

این شرکت با رقابت شدید رقبای چینی مانند هواوی و نظارت دقیق نهادهای ناظر ضدانحصار در آمریکا و اروپا مواجه است.

اپل همچنین نسبت به رقبایی مانند گوگل و مایکروسافت در به‌کارگیری هوش مصنوعی کندتر بوده که ممکن است بر تصمیم خریداران تاثیر داشته تا فعلا دست نگه دارند و آیفون جدید نخرند. 

 

کوک روز پنجشنبه به سرمایه‌گذاران اطمینان داد که این شرکت محصولات هوش مصنوعی را در دست ساخت دارد.

او گفت: «ما به قدرت تحول‌آفرین و نوید هوش مصنوعی باور داریم، و معتقدیم امتیازهایی داریم که ما را در این عصر جدید متمایز خواهد کرد. در هفته‌های آتی در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.»

در این بین، بخش تجاری خدمات اپل، از جمله آی‌کلاود، اپل تی‌وی‌ پلاس و اپل میوزیک در سال جاری رشدی ۱۴ درصدی داشته است.

مایستری گفت: «پیش‌بینی می‌کنیم بخش تجاری خدماتمان با نرخی مشابه رشدی که برای نیمه اول سال مالی گزارش دادیم افزایش دورقمی داشته باشد. آیپد احتمالا رشدی دورقمی دارد.»

اپل آمار و ارقام عینک واقعیت افزوده ویژن پرو را فاش نکرد، در عوض داده‌های مرتبط با ویژن پرو را در فهرستی گنجاند که دستگاه‌هایی مانند اپل واچ و ایرپاد را شامل می‌شد.

کوک گفت: «در این سه‌ماهه، ما هیجان‌زده بودیم که اپل ویژن پرو را عرضه کردیم و امکان بالقوه‌ای را که رایانش فضایی ایجاد می‌کند به جهان نشان دادیم.»

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل