Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@00:11:57 GMT

فرماندار جدید آوج معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۵۱۶

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این آئین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل حمزه‌ای مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، مرتضی سمیعی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری، علی رحمانی فرماندار بویین زهرا، سید ضیا الدین هاشمی امام جمعه شهر آوج و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جدید شهرستان آوج نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی که با رهبری بنیان گذار انقلاب و حضور مردم پیروز شد بقای آن نیز در گرو خدمت صادقانه، بدون ریا و تظاهر به مردم است.

نصرت الله علیرضایی افزود: امیدواریم با حضور و همکاری مسئولان بتوانیم فضایی را در شهرستان فراهم کنیم که مردم بتوانند منتقد و ناظر بر مسئولان باشند و در فضایی توام با امنیت بدون لکنت زبان دغدغه ها و مسایل خود را مطرح کنند.

فرماندار سابق شهرستان آوج نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های دستگاه های اجرایی و مدیران در دوره مسئولیت وی افزود: تلاش در راستای خدمت گذاری به مردم از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ شانی جز خدمتگذاری به مردم ندارند.

علی اکبر سلیمانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره مسئولیت وی افزود: گاز کشی به تمامی روستاهای شهرستان، تقویت زیرساخت ها از قبیل اقامت گاه ها و تاسیسات زیرساختی شهرستان، دعوت از مدیران لایق به شهرستان، جذب سرمایه گذاران و خیران به منطقه، تلاش برای قرار گیری شهرستان در میان ۳۱ شهرستان محروم کشور، ایجاد رینگ گردشگری شهرستان و … از جمله خدمات صورت گرفته است که امیدواریم گام های بلندی برای خدمت به مردم شهرستان باشد.

شهرستان آوج با مرکزیت شهری به همین نام در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی استان قزوین واقع شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام جمعه فرماندار گاز مجلس شورای اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران این شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست و نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد و این خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، احمدرضا طحانی ظهر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیاد آن، نیاز به امکانات امدادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصاً سیل در شهرستان وجود دارد، بسیار اندک است و در صورت وقوع حوادث، این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.

طحانی محرومیت‌زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه از استان اصفهان عنوان و تصریح کرد: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان بحث محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.

مسئولان اصفهان صدای مردم خوروبیابانک را نمی‌شنوند

حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز تصریح کرد: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان محروم این شهرستان، مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بارها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه که این مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری یکی از مطالبات بحق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

کد خبر 748455

دیگر خبرها

  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود