Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@19:51:41 GMT

فدراسیون، علیرضامنصوریان را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۰۵۸۲

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزار شد و از سوی هواداران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل و داور مسابقه صورت گرفت. تیم تراکتورسازی تبریز به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اکبر ایمانی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به عنوان اعتراض بر تعویضش با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.
*تیم سپاهان به دلیل استفاده از الفاط نامناسب توسط تماشاگرانش در دیدار برابر ماشین سازی تبریز به توبیخ کتبی محکوم شد.
*دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، عوامل دیگر تیم ها، پرتاب نارنجک و ورود یکی از لیدر‌ها به داخل زمین پس از پایان مسابقه رخ داد. این تیم به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدی نظر است)
*علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد و پس از اخراج به نماینده فدراسیون اهانت و فحاشی کرد به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدی نظر است)
*وحید محمدزاده بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اهانت به داور که از بازی اخراج شد به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدی نظر است).
*محمد خرمگاه، مربی تیم ذوب آهن به دلیل اظهارات کذب نسبت به نماینده فدراسیون در کنفرانس خبری به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: منصوریان نقره داغ کمیته انضباطی اس 400 دریای عمان اس 300 هلگا اشمید عبدالرضا داوری اجلاس سیکا پایان نامه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد