Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت:سارقانی که با شگرد طلاجات شهروندان برازجانی را به سرقت می‌بردند دستگیر شدند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، سرهنگ سیدجواد رضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان از اجرای طرح ضربتی  مقابله با باند سارقان در برازجان خبر داد و اظهار داشت: در راستای مقابله با سارقان ماموران مبارزه با سرقت پلیس دشتستان طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از متلاشی شدن باندهای سرقت در دشتستان خبر دادو با اشاره به شناسایی سارقان طلاجات در برازجان بیان کرد: در پی وقوع سرقت  طلاجات منزل یکی از شهروندان برازجانی و تشکیل پرونده در پلیس آگاهی ، تحقیقات و بررسی‌های لازم از سوی ماموران برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

رئیس پلیس دشتستان عنوان کرد: در نتیجه تحقیقات  میدانی انجام شده و بررسی اظهارات مالباخته، 2 متهم شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ رضوی با اشاره به دستگیری سه متهم خاطر نشان کرد: متهمان در بازجوئی‌های انجام شده  و در مواجهه با شواهد و مدارک ارائه شده از سوی ماموران پلیس آگاهی ضمن اعتراف به ارتکاب بزه انتسابی اقرار کردند که طلاو و جواهرات مسروقه را به مغازه  طلا فروشی فروخته‌اند که در ادامه تلاش‌های پلیسی مال‌خر نیز دستگیر و هر 3 متهم پس ازتشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

باند خانوادگی سرقت طلاجات بانوان سالخورده و کودکان در بوشهر متلاشی شدبوشهر| سارقان طلاجات منزل 10 میلیاردی در گناوه دستگیر شدندسارقان طلاجات منازل مسکونی در بوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهرات در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم آن را به صندوق امانات بانک بسپارند.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان به عنف نیسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ کارآگاه "حمیدرضا زارع" در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع سرقت به عنف یک دستگاه خودرو نیسان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی بیان داشت: تحقیقات انجام شده بیانگر این بود که سارقان با مشاهده تبلیغات فروش خودرو در برنامه دیوار به فروشنده مراجعه و اقدام به سرقت به عنف نیسان کرده اند. 
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: کارآگاهان با تشکیل تیمی زبده، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی آنها را دستگیر و سارقان در بازجویی‌های تخصصی به جرم خود اعتراف کردند. 
سرهنگ زارع با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان از اعتماد نابجا به افراد جدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟