Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان مجموع تسهیلات پرداختی در استان را ۳ هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با این تسهیلات ۴۰ هزار و ۱۵۹ شغل در استان ایجاد خواهد شد که هر دستگاهی پیگیر این موضوع است. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، میرمحمد غراوی امشب در مراسم معارفه استاندار جدید گلستان، گزارشی از بهبود آمارها و شاخص های توسعه در استان ارائه داد و اظهارداشت: کارنامه استان در سال گذشته به ویژه در بخش رونق تولید و پرداخت تسهیلات، اشتغال و جذب سرمایه گذاری نسبت به سال های قبل روشن و موفقیت آمیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته نرخ بیکاری کشور حدود 12 درصد بود اما در استان با پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال این نرخ به 9.8 درصد رسید که جزو چهار استان برتر کشور بودیم.

وی گفت: سال گذشته 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف در استان توزیع شد که در خدمت تولید و اشتغال قرار گرفت. گلستان تا پایان سال گذشته 300 میلیارد تومان تسهیلات طرح اشتغال روستایی و عشایری را جذب کرد و در جایگاه دوم کشور قرار داشت اما در 2 ماهه امسال به دلیل وقوع سیل نتوانستیم روند گذشته را ادامه دهیم و به جایگاه نوزدهم رسیدیم.

سرپرست سابق استانداری گلستان یادآور شد: برای حفظ و پایداری تولید و اشتغال در واحدهای تولیدی نیز یکهزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شد. همچنین 60 درصد واحدهای تولیدی که اشتغال خود را از دست داده بودند دوباره راه‌اندازی شدند.

تهران| 23 درصد تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان فیروزکوه پرداخت شدهمدان| 35 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در نهاوند پرداخت شدبیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در کمیجان پرداخت شد

وی مجموع تسهیلات پرداختی در استان را 3 هزار و 505 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با این تسهیلات 40 هزار و 159 شغل در استان ایجاد خواهد شد که هر دستگاهی پیگیر این موضوع است. علاوه براین در بخش اشتغال نیز با اینکه برنامه ابلاغی به استان 19 هزار و 997 فرصت شغلی بود اما در پایان سال قبل 29 هزار و 501 شغل در استان ایجاد شد.

وی یادآور شد: طبق آمار بانک مرکزی تولید ناخالص داخلی استان در سال 94 حدود 14 هزارمیلیاردتومان بود که استان در جایگاه بیست و سوم کشور قرار داشت اما در سال های اخیر به ویژه سال قبل با افزایش پرداخت تسهیلات، شاهد جهش دراین شاخص خواهیم بود.

غراوی با اشاره به خسارت های چهار هزار و 800 میلیارد تومانی سیل به گلستان گفت: در بخش کشاورزی حدود 100 هزارهکتار از اراضی زیر آب رفت. در این زمینه بیش از 8 هزار پرونده تشکیل شده و تاکنون نیز 24 میلیارد و 780 میلیون تومان به حساب کشاورزان واریز شده است. در این بخش دولت 132 میلیارد تومان بلاعوض به استان اختصاص داد تا پس از توزیع مرحله دوم نیز به استان پرداخت شود.

انتهای پیام/ن

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی