Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:13:09 GMT

رئیس جمهور به تهران بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۸۴۸

رئیس جمهور به تهران بازگشت

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در نخستین مرحله از این سفر، پنج شنبه 23 خرداد ماه به منظور شرکت در نوزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان شانگهای عازم بیشکک پایتخت قرقیزستان شد.

دکتر روحانی در مدت حضور در کشور قرقیزستان علاوه برحضور و سخنرانی در جمع سران کشورهای عضو شانگهای، در دیدارهای جداگانه ای با روسای جمهور روسیه ، چین و افغانستان گفت و گو و درخصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهورهمچنین روز شنبه در پنجمین کنفرانس " سیکا " مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران درخصوص موضوعات مهم منطقه را در جمع سران و مقام های بیش از 20 کشور آسیایی حاضر در این نشست بین المللی تبیین و تشریح کرد.

دکتر روحانی همچنین در حاشیه اجلاس سیکا درشهر دوشنبه تاجیکستان در ملاقات های جداگانه ای با رئیس اجرایی دولت افغانستان، رئیس جمهور ترکیه و امیر قطر و رئیس جمهور تاجیکستان دیدار و درخصوص مناسبات دو جانبه و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی گفت و گو کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حسن روحانی اجلاس سیکا اجلاس شانگهای قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت