Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:40:54 GMT

حمله پهپادی یمن،دو فرودگاه‌ه عربستان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۱۹۵۵

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی با حمله به فرودگاه های «ابهاء» و «جیزان» در جنوب عربستان فعالیت این دو فرودگاه را متوقف کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یحیی سریع افزود: یگان پهپادی یمن عصر شنبه با هواپیماهای بدون سرنشین «قاصف 2K» طی دو عملیات فرودگاه‌های ابها و جیزان را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در عملیات اول اتاق کنترل هواپیماهای بدون سرنشین فرودگاه جیزان بمباران شد و در عملیات دوم نیز جایگاه سوخت فرودگاه بین المللی ابها با تعدادی هواپیمای «قاصف 2K» هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن به عربستان هشدار داد که در صورت ادامه تجاوز به یمن، در روزهای آینده اقدامات شدیدتری در انتظار متجاوزان خواهد بود.

هفته پیش نیز تعدادی پهپاد یمنی با حمله به فرودگاه جیزان در جنوب عربستان آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین سعودی را که در جنگ یمن استفاده می‌شود، هدف قرار دادند.

بامداد چهارشنبه هفته گذشته نیز منابع یمنی اعلام کردند که با یک فروند موشک کروز پیشرفته برج مراقبت فرودگاه ابها را هدف قرار داده‌اند که در جریان آن همه پروازهای این فرودگاه به حالت تعلیق درآمد. در پی این حمله منابع سعودی با تأیید این خبر از زخمی شدن ۲۶ تن خبر دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یمن عربستان حمله پهپاد فرودگاه اس 400 دریای عمان اس 300 هلگا اشمید عبدالرضا داوری اجلاس سیکا پایان نامه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان

طی حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش‌ مشرق، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟